Блог

Limacon празнува: 3 Години. 3 Бранда.

Рожден ден Limacon 3 години

ТРИ са окръжностите в логото на Limacon ТРИ са слоганите на стената ни ТРИ са буквите в думата „ТРИ“ ТРИ са брандовете ни Ииии....изненадаааа, Limacon става на ТРИ. СлучаЕност? Не мислим! Лимаконците са илюминати :D Скъпи приятели, затворихме още една успешна година, за да отворим за пореден път вратите на Limacon за едно щуро, вълнуващо,…

Прочети повече

Limacon домакин на програмата Export Revival – България на Ebay

eBay с гордост обяви старта на програмата за насърчаване на износа – Export Revival в Пловдив, в сътрудничество с ИАНМСП (Изпълнителна Агенция за насърчаване на малките и средните предприятия), Община Пловдив и Contento.tech, насочена към подпомагане на българския бизнес при износа на стоки до милиони клиенти по целия свят. Limacon Event Center ще бъдем домакини на…

Прочети повече

Бяха едни прекрасни 8 мецеса, но стажът на Йони приключи. Виж как мина времето й с нас

Limacon изпраща още един стажант, който успешно премина през пътешествието, наречено Limacon-ски стаж. Нейното име е Йоана Велева и се присъедини към екипа ни още през ноември 2018. Тя беше неразделна част от смейството ни цели 8 месеца, работехме рамо до рамо, споделяхме трудностите и празнувахме успехите заедно. Подаръци и усмивки! :) Смело можем да…

Прочети повече

10 + 1 ТОП умения в digital днес

Marketing HYPE, vol. 6: Топ уменията в digital днес с Жюстин Томс Получи се епичен финал на сезона с любимия ни формат MarketingHYPE! На 19 юни закрихме поредицата от събития в Limacon Event Center с 6-тото издание на нашето двучасово събитие, събиращо на едно място маркетолози, копирайтъри, дизайнери, специалисти в социалните мрежи, SEO специалисти и…

Прочети повече

Connection moments, как и къде да контактуваме с клиентите си

MarketingHype vol. 5: Creative Storytelling с Александър Дурчев „Ние сме, като вид, пристрастени към историите. Дори когато тялото заспи, умът ни остава цяла нощ, разказвайки си за себе си истории. ”- Джонатан Готчал Един от любимите ни формати, а именно MarketingHYPE, се проведе за 5-ти път в Limacon Event Center със звездния Александър Дурчев, основател…

Прочети повече

За системите и хората в Индустрия 5.0: Каква е разликата между “знам” и “разбирам”

Системите и хората в Индустрия 5.0 Представете си, че вървите по Графа в един прекрасен слънчев майски ден. Наслаждавате се на топлия въздух и пролетното небе. Внезапно обаче на тротоара пред вас се оказва, че има дупка, дълбока 2 метра, която са забравили да обезопасят. Вие се спъвате, за щастие не падате вътре, но си…

Прочети повече

Търсим Graphic Designer

Работна оферта за графичен дизайнер в Limacon

Limacon Marketing търси теб - кретивен, усмихнат, жаден за нови знания, устремен към успеха! Limacon отвори врати през 2016 година и работи в три направления – Limacon Marketing, Limacon Event Center и Limacon Saleshub. Limacon Marketing е външен маркетинг отдел. Нашите клиенти са български и чуждестранни компании, предимно в индустриалния сектор, с които работим дългосрочно.…

Прочети повече

Търсим Videographer

Работна оферта за видеограф в Лимакон

Limacon Marketing се разраства и все повече клиенти при нас залагат на видео маркетинг. Затова и поехме на похот и търсим теб - кретивен, усмихнат, всеки миг е кадър в твоята прекрасна главица! Limacon отвори врати през 2016 година и работи в три направления – Limacon Marketing, Limacon Event Center и Limacon Saleshub. Limacon Marketing…

Прочети повече

Как да изградим успешна обществено-значима кампания? или Influencer marketing в действие

MarketingHype vol. 4: Influencer marketing в действие с Лазар Радков „Съвременният човек трябва да инвестира и работи в средата и света около себе си, след като се погрижил за собственото си благо.“ Един от любимите ни формати, а именно MarketingHype, се проведе за 4-ти път в Limacon Event Center, но това издание беше по-различно от предишните.…

Прочети повече

6 закона за адаптивни продажби и успешно водене на преговори, отношение и нагласи

Едно от най-важните умения днес е умението да продаваш. Но днес една от професиите, които се ползват с най-малко доверие в обществото, е тази на търговеца. Днес, повече от всякога, е важно как комуникираме с потенциалните клиенти, но още по-важно е – как задържаме сегашните? На обучението по Адаптивни продажби и успешно водене на преговори…

Прочети повече