Блог

Дигитализация и автоматизация! Защо и как ще направят бизнеса ви по-успешен през 2020 г.

Чували сте, че все повече хора проучват онлайн, нали? А знаете ли, че в В2В сектора между 7 и 12 пъти е докосването на клиент с бранда ви преди да реши да се свърже с вас? А знаете ли защо в днешно време хора с 2 години опит продават по-добре отколкото хора с 10 години…

Прочети повече

Закуси с Алесандро Салерно: Добрите екипи създават добро общество

„Закуси с мен“ е традиционният формат на Limacon Event Center, който цели да даде възможност на водещи професионалисти от Пловдив да разкажат своята история. С разрастването на индустриалния сектор и редицата чужди инвеститори в града под тепетата, решихме да открием онези чужденци в Пловдив, които всеки ден допринасят за развитието на средата ни. Ето защо…

Прочети повече

Златен подход за успешна маркетинг стратегия и case study на производство от международна величина

Закрихме успешно златния ноември, изпълнен с интересни събития, а с него и любимия сезон на Marketing Hype в Limacon Event Center. И какъв по-прекрасен начин да затворим поредицата за 2019-та година с вдъхновяващия съ-основател на 3-те бранда на Limacon – Валентина Куцева. Насладихме се на нейната вълнуващата презентация, инспирирана от нейната страст към B2B маркетинга…

Прочети повече

7 тактики за по-успешно общуване, които да приложим през 2020-та

Знаете ли, че…? …едва 7% е вербалната информация, която предаваме и получаваме, докато невербалната е 93%. Ако думите ни не са в унисон с нашите мимики, жестове, поза и интонация, информацията, която искаме да предадем, изглежда недостоверна. Общуването не е просто обмен на информация. Не е обикновен процес, по време на който един говори, а…

Прочети повече

Подбор на таланти в дигиталната среда: Успешно позициониране в съзнанието на кандидатите за работа с работодателската марка на компаниятa

Знаете ли, че губите кандидати за работа, преди дори още да сте ги срещнали? Всеки ден технологиите променят света, който си мислим, че добре познаваме. Това включва и начинът, по който управляваме човешките ресурси. Затова трябва да се учим постоянно как да се адаптираме и възползваме от настоящите тенденции в дигиталния свят и как те…

Прочети повече

22 години история и търговски успехи на 5 континента. Разказ на Ваня Стоянова от TED BED

От създаването си през 2016 г Limacon Event Center има мисия – да помагаме на българския бизнес да расте и развива, за да достига предели отвъд националните. За да се случва това на практика, организираме различни събития и обучения на теми като: мениджмънт, маркетинг, продажби, човешки ресурси, бизнес развитие и др. През есента на 2019…

Прочети повече

Упражнение за мозъка: Към кой от тези 5 типа мироглед принадлежим и как да го променим?

Собственият ни начин на мислене подлежи на трениране и оформяне. Феноменът невропластичност вече е доказан и се изследва все по-надълбоко, но от нас зависи приложението му на практика. Питали ли сте се някога: Как функционира мозъкът? Как подрежда ценностите ни? Какво го стимулира и какво не? Как промяната в начина ни мислене, може да промени…

Прочети повече

5 причини защо бизнесът трябва да бъде гъвкав и адаптивен в дигиталния свят

Marketing Hype се завърна с огромен успех! Силният старт бе поставен от Катя Тодорова, която ни разказа за това как се създава маркетинг стратегия в 7 стъпки и какво е архетип на бранда. Продължаваме да представяме актуални теми, а този път тя е повече от такава. На Marketing Hype vol. 8, който се състоя на…

Прочети повече

Как се създава маркетинг стратегия в 7 СТЪПКИ и какво е архетип на бранда. Споделя Катя Тодорова от MЕmotion

Marketing Hype се завърна! Поставихме силен старт на Сезон 2019/2020 и определено не смятаме да намаляме темпото оттук нататък. В залата на Limacon Event Center каним хора, които са доказани маркетинг специалисти, и го доказахме на 26.09.2019, когато на Marketing Hype vol.7 ни гостува Катя Тодорова, основавател на бутиковата дигитална бранд агенция MЕmotion. През 2015 г. MEmotion става част от CLIENTRIC…

Прочети повече

Профил на ГЕНИАЛНИЯ ТЪРГОВЕЦ. Как да го познаем и задържим при себе си

„Търговската професия трябва да я носиш в себе си. Търговец не става от всеки.“ Това е ключова фраза, която запомнихме от вечерта на 29.10.2019 г, когато се проведе второто издание на новия ни формат, Limacon Sales Stars, vol.2. Гостува ни Георги Найденов, управляващ съдружник в компания UPSKILL, търговец по професия и призвания. С него обсъдихме…

Прочети повече