Блог

Стаж за милиони! Александра Русекова споделя за своите Limacon-ски преживявания

Стаж на Александра в Limacon

Limacon Marketing изпраща още един стажант, който успешно премина през пътешествието, наречено Limacon-ски стаж.

Нейното име е Александра Русекова и се присъедини към екипа ни в даааалечния февруари тази година. През последните 6 месеца работехме рамо до рамо, споделяхме трудностите и празнувахме успехите заедно. Подобно на стажа на Ивелин и Катрин и Алекс се запозна с работата отвътре на нашия външен маркетинг отдел. Включваше се и помагаше на всеки човек от екипа ни – както на Иван Бондоков и Валентина Куцева, основателите на Limacon Marketing и Limacon Event Center, така и на нашия офис мениджър, уеб администратор, специалист социални мрежи и графичен дизайнер. Алекс участва във фотосесии за наши клиенти, посещава бизнес срещи и различни събития и семинара, които провеждахме в Limacon Event Center. Натрупа ценен професионален опит… поне според нас. Нека разберем обаче какво мисли тя за своя стаж в Limacon Marketing.

Здравей, Алекс. Разкажи ни най-напред защо и как избра да изкараш стаж точно в Limacon Marketing?

А.Р. Здравейте. Истината е, че в Limacon Marketing попаднах почти толкова случайно, колкото и в специалност „Маркетинг“ в Пловдивския университет. С Ивелин и Катрин (предишните стажанти в Лимакон) сме колеги и от техните разкази разбрах за дейността на Limacon. Много ми хареса, че получаваха задачи, които са свързани с реални клиенти. Сблъскваха се с ежедневните казуси на един маркетолог. Недостатъчна е теоретичната част, която ни дава университета, и за да вникнеш в  същността, на която и да е специалност, трябва да прекараш известно време в реална работна среда. Трябва да си изградиш „чистота“ на работата, като в това понятие влагам малко по-различен смисъл. Например, да се научиш правилно да подреждаш, разпределяш и приоритизираш задачи.

Преди повече от 6 месеца малко на шега попитах Ивелин дали не си търсят още стажанти. А всъщност той прие думите ми доста сериозно и още на следващия ден разговаря с основателите на Limacon, Валя и Иван. С тях си уговорихме среща за интервю, на което се разбрахме да напиша мотивационно писмо, придружено със CV. Отново ти благодаря, Иво, че не прие думите ми на шега!

Какво най-много ти хареса по време на стажа при нас? Кое ти направи най-силно впечатление и ще помниш дълго време занапред?

А.Р. Най-много ми хареса търпението, разбирането и цялостното отношение на екипа. Личеше си още от самото начало, че тези хора са добронамерени и ще дадат всичко от себе си, за да те научат на максимално много неща. Успях да прекарам доста време с всеки от тях. Успях да ги опозная не само като професионалисти в маркетинг сферата, в която се развиват, но и като личности. Хареса ми зареждащият ентусиазъм, с който хората тук работят. Това определено увлича.

И… може би най-много се впечатлих от единността на екипа. Когато някой се нуждае от помощ или изостава със своя задача, целият екип се организира и съдейства работата да поддържа нормалния си ритъм.

Иначе… все още си спомням как първото нещо, което неминуемо ми направи впечатление, беше свежата и приветлива обстановка в Ивент Центъра. Дълго време обаче ще помня и сутрешния аромат на вкусотиите на Вени. Все пак всеки спомен в мозъка ни е свързан с точно определени изображения, аромати и емоционални преживявания.

Кое беше най-голямото предизвикателство, с което се сблъска по време на стажа си? И как успя да го преодолееш?

А.Р. Всяка по-отговорна задача беше предизвикателство за мен, защото не очаквах да ми бъде гласувано толкова голямо доверие… и да си призная малко ме беше страх дали ще успея да го оправдая. Преодолях всичко благодарение на търпението на екипа към мен.

С коя задача според теб се справи най-добре? Къде почувства, че разгръщаш истинския си потенциал?

А.Р. Не мисля, че мога обективно да преценя с коя задача се справих най-добре. Но със сигурност мога да кажа коя задача ми хареса най-много. Тя беше свързана с търсенето на благотворителни каузи за корпоративно-социално отговорната кампания на Стабил Груп, един от клиентите на Limacon Marketing.

Много ми харесаха и задачите, свързани с генерирането на съдържание в социалните мрежи. Научих много неща от целия процес на управление на страници и профили. От как правилно да позиционираме продукт на снимка, така че де го покажем в най-добрата и атрактивна светлина, през последваща обработка на кадъра до как да подтикнем хората да интерактват чрез качествено и ангажиращо съдържание. И всичко това благодарение на лимаконския Пикасо на думите – Цвети.

Стажът в Limacon оправда ли твоите очаквания? Кои от нещата, които се случиха, си очаквала и кои не?

А.Р. Стажът в Limacon не оправда очакванията ми. Очаквах да правя само бази данни и разни неща, които другите не обичат да правят. Това е може би, защото имах доста злополучен опит с друг стаж. Стажът в Limacon надскочи стократно очакванията ми. Не предполагах, че е възможно за краткото време тук да събера толкова много практически опит. Спокойно мога да кажа, че се докоснах до всичко, което се случваше в Лимакон, до работата на всеки от екипа. Запознах се с различни клиенти на фирмата и дейността на техните компании. Вече знам, например, какво представлява система за микродъждуване и как се изгражда тя. Научих повече за Индустрия 4.0. Разбрах и какви са водещите модни тенденции в света на обувките.

Ако можеш да промениш едно нещо от стажа си, кое би било? И защо точно това?

А.Р. Бих се постарала да съм по-инициативна още от самото начало. На мен ми трябва малко повече време за адаптация на ново място. Отнасяха се към мен като към пълноправен Лимаконец, но чак към края на стажа се чувствах достатъчно сигурна сред екипа, за да им споделям различни идеи, които ми хрумват, добри и не чак толкова добри.

Мислиш ли, че стажът в LimaconMarketing ще ти е полезен в професионален план?

А.Р. Стажът в Лимакон ще ми е страшно полезен както в професионален план, така и в личен план. Работата тук оказа положително въздействие върху мотивацията и желанието ми да развивам определени качества на характера си.

Времето, което прекара при нас, помогна ли ти да се ориентираш в коя точно сфера от маркетинга искаш да се развиваш? Кои според теб са силните ти страни точно в тази сфера?

А.Р. Времето, което прекарах при вас, ми помогна да осъзная, че съм постъпила правилно, като избрах специалност „Маркетинг“. Вече съм 100% сигурна, че това, с което искам да се занимавам, е точно маркетинга, разгърнат в целия си микс. Не бих искала да се ограничавам до точно определена сфера.

Като свои силни страни бих посочила усета си към изпипване на детайлите и доброто познаване на определени групи потребители. Според мен тези две неща са основни за добрия маркетолог.

Стаж на Александра в Limacon

Опиши стажа си в Limacon Marketing с 3 изречения.

А.Р. Стажът в Лимакон се появи в точния за мен момент, даде ми невероятната възможност да видя практически неща, за които само бях чела. Създаде ми изключително богата основа от практически опит в сферата на маркетинга. Чувствах се полезна, оценена и щастлива при вас. Мисля си, че в крайна сметка това е най-важното.

Опиши екипа на Limacon Marketing с 3 думи.

А.Р. Креативен, Търсещ, Вдъхновяващ.

Ние, в Limacon, казваме задружно „Довиждане“ на Алекс. Благодарим ú, че беше част от нашия екип през последните 6 месеца. Благодарим ú за всеотдайността, за старанието, за помощта (и за подаръците от морето). Вярваме, че ú предстоят много успехи в бъдеще.

Алекс, ти си прекрасен човек. Пожелаваме ти да станеш един от двигателите на промяната в Пловдив. Бъди винаги уверена в своите възможности и действай смело.

Ако и ти искаш да изживееш своя стаж на мечтите, пиши ни. Разкажи ни за какво мечтаеш. Може да си следващия ни нов колега!