Изнесен отдел продажби

Ако сте по-малък бизнес или пък голяма компания, която иска да развие нова услуга или продукт, и е важно да тества пазара, то тази услуга е точно за вас.

Екипът ни, оборудван с най-новите технологии и платформи, е готов от Ваше име и вместо Вас да идентифицира, контактва и предава за затваряне потенциални клиенти от България и чужбина.

Казано накратко: На цената на един добър търговец Вие получавате изнесен отдел продажби, който се грижи за стратегията, оптимизацията и постигане на целите, които предварително сте му задали.

Какви са ползите от този подход за Вас и компанията Ви:

  • Получаване на информация и знания за най-новите тенденции и методи в продажбите
  • Нашият екип от експерти ще навлезе много по-бързо в материята на Вашия бизнес, отколкото един нов, неопитен търговец
  • Основно сме специализирани в B2B продажби за компании в сферата на индустриалния инженеринг, IT индустрията – апликации, уебсайтове, SAAS платформи, професионални услуги и компании с добър експортен потениал
  • Обвързваме се директно с резултати и ги гоним от самото начало на съвместната ни работа
  • Докато работим, оптимизираме и сегашния Ви процес, както и създаваме нови и качествени търговски материали като фирмена презентация, скриптиве за обаждания, темплейти за мейли и др., които остават на Ваше разположение
  • При успешно развитие на бизнеса Ви и желание за назначаване на търговец в компанията, който да поеме нашите дейности, ние го обучаваме и предаваме по професионален начин свършеното до момента

 

Канали на продажбите, с които работим активно и правилно приоритизирани според конкретния бизнес:

  • Имейл маркетинг
  • Обаждания
  • LinkedIn
  • Физически срещи и водене на преговори от името на клиента

 

Ако искате да работите с нас, ето какво трябва да се случи:

  1. Да се срещнем и опознаем. В тази среща ще станат и много неща ясни. Най-вече от кои точно наши услуги имате нужда и как да ги приоритизираме.
  2. Ако решим, че сте добър кандидат за нашите изнесени търговски услуги, ще проведем полудневен уъркшоп, на който ще говорим за целите, продуктите, пазарите, клиентите и конкуренцията.
  3. След това екипът ни ще анализира в рамките на около 2 седмици събраната информация и ще изготви търговска стратегия за постигане на начертаните цели.
  4. Ще се срещнем отново и ще Ви представим всичко в добре структуран документ.
  5. Вие ще помислите над предложението ни в рамките на максимум 1 седмица и ще ни кажете как искате да продължим.
  6. Ще се договорим за конкретните дейности по месеци.
  7. Ще подпишем договор.
  8. Ще започнем да продаваме вместо Вас.
  9. Ще започнем да Ви докарваме потенциални клиенти.
  10. Ще изготвяме подробни репорти всеки месец.

Цена:

  • Анализ на сегашното състояние, изготвяне на стратегия и материали за продажба - от 2000лв. без ДДС /плащат се веднъж/
  • Изнесен отдел продажби – от 1400лв. без ДДС на месец

 

Повече детайли относно начина ни на работа и сегашните ни проекти, успехи и неуспехи, бихме споделили в лична среща.

Цена:

От 1400лв.

Свържете се с нас

Име:

Фамилия:

Компания:

E-mail:

Телефон:

Съгласен съм с Общи условия и Политика за поверителност на уебсайта.

Абонирай се за нашия бюлетин

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.