Case study: Автоматизация на търговски процеси за LogSentinel

Case study: Автоматизация на търговски процеси за LogSentinel

LogSentinel е иновативна компания, която помага на организациите, които управляват чувствителни данни, да подобрят своите IT процеси за сигурност, като използват силата на blockchain и AI технологиите, комбинирани с най-добрите съвременни практики.

 

Предизвикателството

LogSentinel боравеше с голямо количество информация за пазара и своите настоящи и потенциални клиенти, но не я съхраняваше и управляваше по подходящ начин. 

Компанията се нуждаеше от софтуерно решение, което интегрира всички търговски и маркетинг усилия на едно място, за да може да подобри своите процеси, да придобие конкурентно предимство и да изпълни своите цели за растеж.

Екипът бе достатъчно амбициозен да планира и внедри не просто въвеждането на CRM система за интегриране на своите маркетинг и търговски комуникации, но и да автоматизира огромна част от процесите си.

 

Нашият подход

След като клиентът ни премина през стратегически уъркшоп, екипът ни създаде 6-месечен план, който включваше услуги в две направления:

  • Оптимизация и автоматизация на маркетинг и търговски процеси;
  • Директни продажби в чужбина.

Оптимизацията и автоматизацията процесите стартира със селектирането на дигиталните инструментите, подходящи за дейността на LogSentinel. Когато настроихме цялата система спрямо нуждите на клиента ни, дадохме начало на поредица от търговски трейнинги, с които обучихме търговския екип на компанията да работи ефективно с тези инструменти.

Имплементирахме HubSpot Marketing Professional и HubSpot Sales Starter, а след това интегрирахме множество помощни инструменти към тях. По този начин успяхме в рамките на един софтуер:

  • Да създадем цялостен търговски процес с няколко pipelines и възможност за генериране на оферти и стандарти при проследяването на потенциални клиенти.
  • Да дадем началото на имейл маркетинг кампании с персонализирано smart съдържание и автоматизации.
  • Да автоматизираме вътрешните бизнес и търговски процеси.
  • Да генерираме лендинг страници със smart съдържание.
  • Да анализираме посещенията на уебсайта на компанията. 
  • Да настроим детайлна search engine оптимизация на блог съдържанието на сайта и базова оптимизация на целия уебсайт.
  • Да имплементираме lead generation инструменти – форми, pop up и чат/чатбот.
  • Да проследяваме 10 конкурента по редица показатели.
  • Да управляваме съдържанието във всички социални мрежи от едно място.
  • Да интегрираме системата с всички други софтуери, които компанията използва.
  • Да генерираме детайлни репорти и анализи с възможности за максимална персонализация.
  • Да създадем условия за project management на екипите по продажби и маркетинг в системата. 

 

Резултати

Само за няколко месеца постигнахме:

  • 4 пъти повече потенциални клиенти
  • Изравняване на маркетинг и търговските усилия, което освободи повече времеви капацитет на всеки екип
  • 100% проследяемост на всички процеси

 

Limacon е най-добрият партньор, когото можете да изберете, ако искате да видите незабавно подобрение на вашите усилия в продажбите. Истинска иновация, професионализъм, задълбочена експертиза и искрен интерес към нашите бизнес нужди е добавената стойност, която умножава ползите от това сътрудничество.

Калина Константинова, Chief Commercial Officer

 

Предишна новина Следваща новина
ОБРАТНО

Абонирайте се

Всеки месец ви изпращаме информация (без спам) за интересни обучения, полезни статии и хитри трикове от света на маркетинга, продажбите, събитията и дигитализацията.