Case study: Автоматизация на търговски процеси за LogSentinel

Case study: Автоматизация на търговски процеси за LogSentinel

LogSentinel е иновативна компания, която помага на организациите, които управляват чувствителни данни, да подобрят своите IT процеси за сигурност, като използват силата на blockchain и AI технологиите, комбинирани с най-добрите съвременни практики.

 

Предизвикателството

LogSentinel боравеше с голямо количество информация за пазара и своите настоящи и потенциални клиенти, но не я съхраняваше и управляваше по подходящ начин. 

Компанията се нуждаеше от софтуерно решение, което интегрира всички търговски и маркетинг усилия на едно място, за да може да подобри своите процеси, да придобие конкурентно предимство и да изпълни своите цели за растеж.

Екипът бе достатъчно амбициозен да планира и внедри не просто въвеждането на CRM система за интегриране на своите маркетинг и търговски комуникации, но и да автоматизира огромна част от процесите си.

 

Нашият подход

След като клиентът ни премина през стратегически уъркшоп, екипът ни създаде 6-месечен план, който включваше услуги в две направления:

  • Оптимизация и автоматизация на маркетинг и търговски процеси;
  • Директни продажби в чужбина.

Оптимизацията и автоматизацията процесите стартира със селектирането на дигиталните инструментите, подходящи за дейността на LogSentinel. Когато настроихме цялата система спрямо нуждите на клиента ни, дадохме начало на поредица от търговски трейнинги, с които обучихме търговския екип на компанията да работи ефективно с тези инструменти.

Имплементирахме HubSpot Marketing Professional и HubSpot Sales Starter, а след това интегрирахме множество помощни инструменти към тях. По този начин успяхме в рамките на един софтуер:

  • Да създадем цялостен търговски процес с няколко pipelines и възможност за генериране на оферти и стандарти при проследяването на потенциални клиенти.
  • Да дадем началото на имейл маркетинг кампании с персонализирано smart съдържание и автоматизации.
  • Да автоматизираме вътрешните бизнес и търговски процеси.
  • Да генерираме лендинг страници със smart съдържание.
  • Да анализираме посещенията на уебсайта на компанията. 
  • Да настроим детайлна search engine оптимизация на блог съдържанието на сайта и базова оптимизация на целия уебсайт.
  • Да имплементираме lead generation инструменти – форми, pop up и чат/чатбот.
  • Да проследяваме 10 конкурента по редица показатели.
  • Да управляваме съдържанието във всички социални мрежи от едно място.
  • Да интегрираме системата с всички други софтуери, които компанията използва.
  • Да генерираме детайлни репорти и анализи с възможности за максимална персонализация.
  • Да създадем условия за project management на екипите по продажби и маркетинг в системата. 

 

Резултати

Само за няколко месеца постигнахме:

  • 4 пъти повече потенциални клиенти
  • Изравняване на маркетинг и търговските усилия, което освободи повече времеви капацитет на всеки екип
  • 100% проследяемост на всички процеси

 

Limacon е най-добрият партньор, когото можете да изберете, ако искате да видите незабавно подобрение на вашите усилия в продажбите. Истинска иновация, професионализъм, задълбочена експертиза и искрен интерес към нашите бизнес нужди е добавената стойност, която умножава ползите от това сътрудничество.

Калина Константинова, Chief Commercial Officer

 

Предишна новина Следваща новина
ОБРАТНО

Абонирай се за нашия бюлетин

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.