Case study: Дигитализация на търговски процеси за 60K

Case study: Дигитализация на търговски процеси за 60K

60К е водеща аутсорсинг компания на Балканите, която обслужва сферите на телекомуникациите, медиите, туризма, авиацията, онлайн продажбите и др. 

 

Предизвикателството

60K имаше вече изграден търговски екип, но срещаше редица трудности при изпълнението на своите продажбени процеси. Някои от причините за тези трудности бяха:

  • Липсата на оптимизирани инструменти за генериране на потенциални клиенти
  • Неясен процес за квалификация и проследяване на лийдове
  • Липса на имейл маркетинг кампании
  • Липса на синхронизация в работата между екипите по маркетинг и продажби

 

Нашата стратегия

Преди да започнем своята съвместна работа, проведохме целодневен уъркшоп с екипа на 60К, в който анализирахме цялостния бизнес модел на компанията и дефинирахме краткосрочните и дългосрочните й цели. Екипът ни изгради цялостна sales стратегия, целяща 15% годишен растеж на компанията и придобиване на 4 нови клиента на година.

За да я изпълним, внимателно планирахме и извършихме изграждането и оптимизацията на търговските процеси на компанията, които преминаха през следните ключови етапи:  

  • Определяне на ключовите пазари и индустрии, към компанията да се насочи за откриване на нови потенциални клиенти.
  • Въвеждане на нови търговски методологии и тактики, базирани на поведението и очакванията на целевите клиенти.
  • Въвеждане на HubSpot CRM система, с която екипът може да проследява търговския процес, да съхранява данни за контакти и да автоматизира своите дейности;
  • Внедряване на LinkedIn Sales Navigator;
  • Оптимизация на LinkedIn профилите на лицата, които осъществяват контакт с потенциални клиенти;
  • Изграждане на изцяло нови търговски процеси в компанията;
  • Създаване на презентационни материали – sales deck, case studies, Linkedin media materials;
  • Обучение на екипа да използва новите дигитални инструменти.

 

„Limacon вникнаха в детайли в процеса на работа и всички тънкости на аутсоурсинг индустрията и днес можем да заявим, че постигаме желаните резултати. Благодарение на усилената работа и обучения, които проведохме съвместно получихме перфектния бизнес партньор както и в последствие доволни клиенти.“

Nigel Kentish, Business Development Director

Предишна новина Следваща новина
ОБРАТНО

Абонирай се за нашия бюлетин

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.