Stabil Agro

Стабил Агро Tрейд е компания с над 25 години опит и с широко портфолио от международно признати продукти в сферата на индустрията, селското стопанство и градинарството. Компанията предлага компоненти за капково, ландшафтно напояване и мъглуване, ръчни и електрически градински инструменти, продукти за превенция от вредители и гризачи, и разнообразие от саксии. В Стабил Агро Трейд могат да се намерят повече от 60 вида PVC и каучукови маркучи, произведени в България, Германия, Италия или Турция.

quotes За земеделието, индустрията и бита

Предизвикателство

StabilAgro Predizvikatelsvo

Стабил Агро Трейд е един от първите клиенти на Limacon, с когото продължаваме работа и до днес. Едно от основните ни предизвикателства беше да наложим бранда и да го утвърдим в дигитална среда, като използваме съвременни инструменти и маркетинг модели. Целта ни беше да запознаем потребителите с дългогодишната практика, професионализъм и експертиза на компанията и по този начин да помогнем на все повече хора да припознаят Стабил Агро Трейд като надежден и доверен партньор за всеки който търси компоненти за напоителни системи или селскостопански инструменти.

Стратегия

Сред първите ни стъпки в работата ни със Стабил Агро Трейд, беше подробният анализ на компанията, нейния целеви пазар и проучването на конкуренцията. На база на получените данни, изградихме цялостна маркетинг и контент стратегия, като започнахме с обновяване на корпоративната идентичност. Създадохме и нов онлайн магазин, който имаше за цел да достигне до правилните потребители и да постигне точните e-commerce резултати.
 

Заложихме на качествено и консистентно съдържание в социалните медии, което да ангажира потребителите и да е изцяло съобразено с корпоративната идентичност на бранда.

През всички години на нашето партньорство се стараем да развиваме и непрекъснато да надграждаме дигиталното присъствие на бранда, като следваме най-съвременните тенденции и ги прилагаме в полза на нашия клиент.

Нашият подход

Корпоративна идентичност

Стабил Агро Трейд се нуждаеше от ново лого, което да носи усещането за пълна хармония с природата и водата и в същото време да носи отличителните символи на бранда. Ето защо представихме буквата С в стилизирана капка, а в нея поставихме листо. Избрахме зеления цвят, с който обвързваме градините и растенията, а сивия – с инструментите, маркучите и системите за напояване. 

Корпоративна идентичност
Рекламни материали

Рекламни материали

За целите на маркетинг дейностите на компанията създадохме каталози и брошури за поливни системи, PVC маркучи, капково и ландшафтно напояване и системи, каучукови маркучи и други. 

Създадохме и пълен набор от корпоративни материали – визитки, папки за документи, бланки.

Уебсайт

През 2016-а година пуснахме новия онлайн магазин на Стабил Агро Трейд, в който за първи път интегрирахме функционалност за създаване на потребителски профили. 

В края на 2020-а година стартирахме и изцяло новия и подобрен сайт на Стабил Агро Трейд, в който се постарахме да предоставим максимално лесно и удобно потребителско изживяване, така че посетителите на сайта бързо да намират продуктите и информацията, която ги интересува. За създаването му преминахме през етапите на проучване и разписване на задание. Нашият екип активно си колаборираше с програмистите на сайта за точното и прецизно изпълнение на нужните функционалности.

Направихме подробен анализ на ключовите думи, на базата на който разписахме SEO текстове, мета описания и данни. 

Непрекъснато поддържаме, оптимизираме и надграждаме функционалностите на сайта. По този начин можем да предложим на потребителите му все по-лесен достъп до информация, цялостни комплекти за градината и напояването или продукти, съобразени с актуалния сезон. Създадохме и изключително лесен процес на поръчка. 

Видеа и Статии

Маркетинг стратегията на Стабил Агро Трейд е изградена върху създаването на качествено онлайн съдържание, което не само да отговаря на всички въпроси на потребителите, свързани с продуктите и комплектите на компанията, но и да дава полезно и експертно знание.

За целта създадохме богата библиотека от повече от 35 видеа, с които показваме нагледно продуктите и системите за напояване, предлагани от Стабил Агро Трейд, но и целим да улесним потребителите в монтажа на специализираните комплекти, като им покажем стъпките, които трябва да следват. Залагаме на динамични, кратки форми, в които завладяваме с цялостна стилистика и ангажиращо представяне на информацията. 

В повече от 43 статии, поместени в блог секцията на сайта, предоставяме на потребителите полезна информация и съвети за обработката и грижата за различни селскостопански култури, овощни дървета, тревни настилки или цветни градини. Даваме подробна информация за предлаганите от Стабил Агро Трейд продукти и правилния начин за тяхната експлоатация. 

Социални медии

За да информираме и ангажираме аудиторията на Стабил Агро Трейд, публикуваме богато съдържание за социалните мрежи, което включва разнообразни формати (продуктови постове, видеа, статии и др.). Всички те са разпределени в няколко рубрики, които комуникират продуктите на Стабил Агро Трейд, техните приложения и текущите промоционални оферти.

Заедно с това управляваме и рекламните бюджети на клиента ни във Facebook и Google Ads, за да се уверим, че аудиторията им получава точното съдържание във всеки етап от потребителската пътека.

Събития

Екипът на Limacon съдейства при провеждането на Агро Форум 2017. Целта на събитието беше да представи тенденциите и потенциалите за развитие на аграрния сектор в България и новите европейски програми за финансиране на агро проекти. 

Пред гостите на форума бяха представени и най-новите продукти на организаторите Стабил Агро Трейд ЕООД – българският лидер в търговията с PVC маркучи, произведени в България, продукти за капково напояване, ландшафтни поливни системи и аксесоари за градина. 

Лектори на събитието бяха преподаватели в Аграрен университет в гр. Пловдив, практици в сферата на зеленчукопроизводството, овощарството и производството на био продукти, както и експертни консултанти по управление на евро проекти. 

 

Събития

Резултати

85%

85%

Ръст на оборота спрямо 2020 година

62%

62%

Ръст на средния CR

38

38

Видеа

85%

43+

Повече от 43 статии