Стабил Инженеринг е официален представител за България на световните лидери в системите за продуктова идентификация Markem–Imaje, решенията за продуктова инспекция Mettler–Toledo и етикетиращите машини Herma. Вече 25 години компанията обслужва над 1500 инсталирани машини в редица производствени предприятия от хранително-вкусовата, фармацевтичната и козметичната индустрия.
Стабил Инженеринг пренася дългогодишния опит на водещи световни производители в областта на продуктовата идентификация, инспекция и етикетиране, базиран на стотици хиляди инсталации в цял свят.
Започнахме работа със Стабил Инженеринг в момент на вътрешни промени, когато компанията се преструктурираше изцяло. Амбицията на Стабил Инженеринг е да се утвърди като модерна и силна компания, готова да отговори на съвременните изисквания на пазара. А това да даде предпоставка за навлизане на нови пазари, в нови индустрии, да дава нови продуктови предложения както в България, така и в чужбина. За целта беше необходимо осъвременяване на маркетинг процесите в компанията. Изграждане на изцяло нова корпоративна идентичност и портфолио от технологични решения за различни индустриални сектори. В допълнение Стабил Инженеринг се нуждаеше от изцяло нов уебсайт, чрез който клиентите им лесно да могат да намират информация за продуктите, подходящи за тяхната индустрия.
Екипът ни направи анализ, като дефинирахме правилните клиентски профили и разработихме цялостна маркетинг и контент стратегия за развитие. Процесът при Стабил Инженеринг започна с изграждането на нов сайт в изцяло нова корпоративна идентичност и лого на компанията.
За изпълнение на заложените цели, изградихме много добър маркетинг и sales alignment. В него маркетингът създава нужните на търговците инструменти, благодарение на които те да се свързват с клиентите и да предизвикат интерес.
В новото лого на Стабил Инженеринг вплетохме добре познатото „С“, изобразено под формата на разклонена поточна линия. С това искахме да покажем иновативните решения, гъвкавостта, способностите и индивидуалния подход, които компанията предлага. Минималистичният дизайн на логото позволява интерпретация на различните елементи в него, според ъгъла от който се гледа. По този начин визуализирахме широкия диапазон от решения, които Стабил Инженеринг предлага.
Цветовата палитра на логото е съчетание от бранд-цветовете на партньорите на компанията.
Във връзка с осъществяването на 7 кампании, изпълняващи стратегията по маркетинг и sales alignment, създадохме брошури за всяка една от тях. Четири от брошурите бяха съсредоточени върху индустриите „насипни храни“, „месо и мляко“, „захарна индустрия“ и „бутилиране“. Останалите 3 бяха обвързани със специалните предложения на компанията.
Стабил Инженеринг разполага с пълен набор от печатни материали, сред които фирмени папки, визитки и брандирана хартия.
В изцяло подновения и модерен сайт на Стабил Инженеринг имахме за цел да предоставим на клиентите богат избор от полезна информация, която да бъде откривана бързо и лесно. Всеки, попаднал на сайта, може да достъпи необходимата му информация по две потребителски пътеки – по продукти и по индустрии.
Заложихме и B2B модул, който дава възможност за създаването на потребителски профили. Благодарение на тях, клиентите на компанията могат да заявяват консумативи, да следят за профилактика и техническа поддръжка на продуктите. Както и да получават каталози с продукти, подходящи за индустриите от които се интересуват.
Маркетинг стратегията на Стабил Инженеринг включва създаването на качествено онлайн съдържание, благодарение на което даваме полезна информация на потребителите. За всяка една от проведените 7 кампании (за специалните предложения и по индустрии), създадохме по една статия и видео със специалисти от компанията.
Дигиталният маркетинг микс на Стабил Инженеринг съдържа силно присъствие в социалните мрежи, видео съдържание и статии. Всеки контент елемент запазва напълно визуалната идентичност и тона на бранда.
За да информираме и ангажираме аудиторията на Стабил Инженеринг с маркетинговите кампании на компанията, публикуваме разнообразно съдържание за социалните медии (продуктови постове, видеа, статии). Всеки пост е съобразен с корпоративната идентичност на Стабил Инженеринг и разпределен в една от няколкото рубрики.
Заедно с това, управляваме и рекламните бюджети на Стабил Инженеринг във Facebook и Google Ads, за да се уверим, че аудиторията им получава точното съдържание във всеки етап от потребителската пътека.
80 000
Reach
8%
Engagement rate
7
Campaigns
от 2019 г.
Work Period