With over 20 years of experience in the furniture industry, a distribution center in France and a factory in Bulgaria, we dream to provide diversified range of furniture, an uncompromising product quality and the ultimate service to all furniture warehouses, showrooms and shops on the planet.
FURNITURE IN MOTION
Това е бранд, вдъхновен от български производител на мебели с дългогодишен опит и изключително добро реноме в бранша. Задачата беше да създадем име, слоган и визия, които да говорят на клиентите от Европа с най-високи изисквания. Трябваше да разработим и рекламни материали - каталог, който да представя продуктите в най-добрата им светлина.
След много брейнсторминг сесии и срещи с клиента, екипът ни стигна до едно заключение: Продуктите, които Mobiliara създава са не само с перфектно качество и форма, но и изглеждат толкова живи, че сякаш живеят собствен живот. Сякаш се движат. Ето как стигнахме и до слогана на компанията: Furniture in Motion.
След слогана се роди и визията за минималистичното излъчване на бранда, което да вдъхва увереност, стил и професионализъм. Съчетахме десетки години опит и традиции с модерни елементи и послание за съвременност. И така се роди Mobiliara. Един бранд, достоен за всеки европейски пазар.
Логото е апогей на творческата сила на нашите дизайнери. Една семпла комбинация от началните букви на името в черно и бяло, което казва само едно: ние сме толкова естествени в нашата перфектност. Стилно, изчистено и смело. Цялата бранд идентичност последва това усещане. Изработка на визитки, папки, презентационни слайдове.
Каталогът бе взаимстван от най-новите тенденции в дизайна на печатните материали в тази индустрия. Снимките са направени от наш фотограф и обработени всяка една по отделно. Финални щрихи, които добавиха наслада в работата ни.
Изработихме семпъл, но стилен сайт. Основната задача беше потребителят лесно да се ориентира и да може да си сваля удобно целия каталог.
Limacon ни помогнаха да визуализираме по перфектен начин това, което беше в главите и мечтите ни. Днес сме щастливи, че върху техните графични идеи ние имаме възможност да развиваме един модерен, европейски бранд, който да прославя качеството на българските мебели.
Стойко Стойнов
Управител