Хидростаб ООД е директен вносител за българския пазар на компоненти и системи за водопровод и напояване. Портфолиото на компанията се състои от над 4000 артикула, разпределени в шест продуктови групи: Поливни системи, Маркучи, Градина, Вътрешен водопровод, Външен водопровод и Отопление.
Подчини водата
Хидростаб имаше вече утвърдено търговско присъствие в България. Въпреки своята силна и богата гама от продукти, брандът не изпъкваше достатъчно сред останалите конкуренти. Компанията оперираше изцяло в рамките на вече фиксираните канали и търсеше начин да разшири микса от маркетинг и търговски инструменти. В допълнение Хидростаб се нуждаеше и от нов, значително по-функционален уебсайт, който да позволи на В2В партньорите да генерират своите заявки онлайн.
След първите си разговори с Хидростаб се заловихме с подробния анализ на компанията и нейния целеви пазар. Изградихме цялостна маркетинг и контент стратегия, чиято първа стъпка бе да поставим новото визуално начало, от което Хидростаб се нуждаеше.
Обновихме изцяло корпоративната идентичност, като я направихме по-модерна, по-хармонична и по-актуална за целевата аудитория. Ребрандингът стартира едновременно с появата на новия уебсайт на Хидростаб, който бе създаден с идеята да постигне точни e-commerce резултати.
Логото и бранд идентичността е продукт на съвместната работа между IDIT Design Studio и Limacon. Деликатните вълни в логото символизират топографската карта на България. Цветовата палитра е изградена от основен син цвят, допълнен от още 7 цвята, които служат и за характерен маркер на всяка продуктова категория. Брандът разполага със собствени икони и поддържащи визуални елементи.
Каталогът на Хидростаб беше амбициозен проект, в който нашият дизайн екип вложи цялата си енергия и креативност. В рамките на 270 страници успяхме да визуализираме всеки от над 4000-те продукта на компанията.
Хидростаб разполага с пълния набор от печатни материали, сред които ролбанери и винили, продуктови брошури, фирмени папки и визитки, брандирана хартия и др.
Създадохме новия уебсайт на Хидростаб с идеята той да бъде водещ за компанията продажбен инструмент, който не само да им помогне в изпълнението на дългосрочните цели, но и да подобри обслужването към техните клиенти. Заложихме на модерен и минималистичен дизайн, който следва последните тенденции в уеб разработката. Не жертвахме неговата функционалност и дори имплементирахме начин, по който съществуващите клиенти да правят своите онлайн заявки, да следят своите поръчки и да наблюдават своите търговски отстъпки.
Освен че надгради бизнес модела на компанията, този продажбен канал помогна на Хидростаб да подобри своето продуктово портфолио и да оптимизира работата на търговския отдел.
Маркетинг стратегията на Хидростаб е изградена върху създаването на качествено онлайн съдържание, което отговаря на всички въпроси на потребителя и му помага самостоятелно да вземе решение за покупка.
Дигиталният маркетинг микс на Хидростаб съдържа силно присъствие в социалните мрежи, видео съдържание и статии. Всеки контент елемент запазва напълно визуалната идентичност и тона на бранда.
До момента Хидростаб има над 50 статии и близо 70 видеа.
За да информираме и ангажираме аудиторията на Хидростаб, публикуваме богато съдържание за социалните мрежи. За последните 2 години сме създали над 800 поста в разнообразни формати (продуктови постове, видеа, motion graphics и др.). Всички те са разпределени в няколко рубрики, които комуникират продуктите на Хидростаб, техните приложения и текущите промоционални оферти.
Заедно с това управляваме и рекламните бюджети на Хидростаб във Facebook и Google Ads, за да се уверим, че аудиторията им получава точното съдържание във всеки етап от потребителската пътека.
Всяка година организираме участието на Хидростаб в няколко търговски изложения, като за всяко от тях се уверяваме, че компанията ще разполага с перфектен дизайн на своя щанд и ще има пълната колекция от рекламни материали.
Хидростаб ни повери изцяло и организацията на своите тиймбилдинги и вътрешнофирмени обучения, чрез които поддържат фирмената култура, надграждат знанията и уменията на екипа си и засилват ангажираността и ефективността на своите служители.
9%
Engagement
1 280 000
Video Views
8
Return on Ad Spend
от 2015 г.
Work Period
С идеите си, експертизата и нестихващия ентусиазъм екипът на Limacon се превърна в неразделна част от развитието на бизнеса ни. Днес мога убедено да заявя, че годините, в които сме заедно, са една абсолютно оправдана инвестиция. Това са едни изключителни професионалисти, с чиято помощ всяко едно бизнес начинание е обречено на пълен успех.
Георги Христов, Хидростаб ООД
Управител