Хенлих България е инженерно-търговска фирма, която предлага широк набор от индустриални решения за българските производства. Компанията е част от международната Hennlich Group, която се състои от идентични по дейност и продукти фирми с офиси в 22 европейски държави. Хенлих България е официален представител на повече от 50 международни марки производители. Всички продукти, които предлага фирмата, са сертифицирани и отговарят на европейските стандарти.
От инженери за инженери
Когато се срещнахме с този клиент за първи път през 2018-а година, заложихме дълъг списък от краткосрочни и дългосрочни цели, които да изпълним в съвместната ни работа. Стремихме се към изграждане на силен бранд, който да е синоним на цялостни продукти и услуги за качествена и професионална поддръжка и развитие на всяко българско производство. Повишаването на разпознаваемостта на бранда и запознаването на потребителите с богатото портфолио на компанията бяха сред основните ни приоритети. Клиентът ни имаше и амбицията да привлече повече професионални кадри в редиците си, като техния брой да се увеличи значително през следващите години. В същото време дигиталното присъствие на компанията беше неконсистентно и имаше нужда от цялостна стратегия за развитие и структуриране на обема от съдържание, с което разполагаха, както и създаването на изцяло ново такова.
Започнахме работа с Хенлих България след като проведохме стратегически уъркшоп с техния екип. Направихме подробен анализ и се заехме с подсилването на корпоративната им идентичност, като целяхме по-модерна визия (изцяло съобразена с изискванията на Hennlich Group) и по-ясни послания към таргет аудиторията. Създадохме всички необходими печатни и онлайн материали за търговците на компанията.
Фокусирахме усилия в силното онлайн присъствие, оформянето и изпълнението на стратегия, с която да отразяваме дейността на Хенлих България в социалните медии и да привлечем значително повече посетители на уебсайта.
Тази стратегия включваше и много силно застъпен имейл маркетинг. Имплементирахме и дигитални инструменти, които не само измерват маркетинг и продажбените резултати, но спомагат за генерирането на запитвания от потенциални клиенти.
След 3 години съвместна работа партньорството ни с Hennlich България стигна своя логичен край, като екипът ни предаде работата си в ръцете на вътрешен служител, който обучихме и продължаваме да консултираме при необходимост.
Създадохме пълен набор от корпоративни материали за този клиент – визитки, бланки, папка за документи и темплейт за презентация. В изработката им изцяло се съобразихме с корпоративната идентичност и правилата за позициониране на всички елементи, наложени от Hennlich Group.
Хенлих България обаче се довериха на нашия екип за създаването на визията на щанда, предназначен за участието на клиента в различни професионални изложения.
За целите на търговските екипи в Хенлих България, създадохме 3 специализирани брошури по индустрии: машиностроене (производство и рециклиране на CNC машини и аграрна подемно-транспортна техника) и химическа индустрия, като подготвихме и една продуктова брошура за Hydro Tech.
Съдействахме активно и в редизайна на каталога на компанията.
За да подобрим сайта както от потребителска гледна точка, така и представянето му в търсещите машини, направихме технически одит и анализ на съдържанието му. Съставихме списък с ключови думи и разписахме нови текстове с послания, насочени към правилните аудитории, които дефинирахме с нашия клиент. Установихме необходимостта от добавянето на две нови страници на сайта, като всички промени и препоръки бяха съобразени със стратегията ни за SEO оптимизация. За да ги осъществим, работихме в активно сътрудничество с програмисти от Австрия.
За да проследяваме поведението на потребителите на сайта и да може клиентът ни да осъществява по-бърза комуникация с тях, вградихме и набор от дигитални инструменти и имплементирахме HubSpot. Той дава възможност да се вграждат форми за записване, промоции, да се управляват маркетинг и продажбени процеси и др.
Екипът ни беше ангажиран в създаването на голям обем от статии, даващи информация за продуктовата гама, специфични решения за определени индустрии, специални предложения, новини, свързани с дейността на компанията и актуални събития. За целия период на съвместното ни сътрудничество сме реализирали 76 статии за личния блог на Хенлих България и още над 60 статии, предназначени за онлайн издания като Инженеринг ревю и Industry Info.
Реализирали сме над 10 видеа, като 3 от тях – с основен фокус върху отделни индустрии.
Реализирахме 13 кампании, 10 от които за месечни специални предложения и 3 за индустрии. За всяка от кампаниите създавахме статии, имейл към контактен лист от потребите, съдържание за социалните медии, като всички материали, предназначени за различните канали на разпространение имаха консистентна визуална идентичност.
С развитието на корпоративната страница на Хенлих България във Facebook целяхме да направим бранда по-разпознаваем, да засилим интереса на потребителите с разнообразие от специални предложения и да представим широката гама продукти на компанията. За изпълнението на тези цели заложихме на разнообразно, информативно съдържание, с консистентна визуална идентичност. Вплетохме корпоративните елементи на бранда по визиите, като периодично говорихме за експертизата на екипа, типове решения, които предлага компанията и индустрии, за които продуктите им намират приложение.
Хенлих България намери в наше лице доверен партньор в изготвянето на рекламни материали, предназначени за участията на компанията в изложения. За целите на компанията сме реализирали презентации и флаери с отпечатани QR кодове, водещи към специализирани каталози.
Екипът ни беше отговорен за създаването на цялостната визия на щанда на Хенлих България, с който компанията участва на престижни изложения като MachTech & InnoTech Expo.
64%
Ръст на трафика на сайта
7,2%
Submission rate
Над 136
Статии
13
Кампании
В нашия бизнес е много трудно да намериш хора, които разбират от индустриален маркетинг и са готови да вникнат до последния детайл в естеството на работата ни. Не вярвах, че можем да постигнем такива успехи с изнесен маркетинг отдел, но хората от Limacon ме убедиха в обратното още в първите месеци на съвместната ни работа. Днес, освен че постигаме по-добри резултати, сме спокойни и за бъдещето – защото Limacon се грижи за това компанията ни да е винаги в крак с маркетинг тенденциите и решенията.
Красимир Чотов
Собственик