Cupffee

Cupffee e вкусна и хрупкава, 100% веган, бисквитена чаша, която е алтернатива на еднократните продукти от хартия и пластмаса. Тя не променя вкуса на горещите напитки и остава изцяло хрупкава в продължение на 40 минути. Cupffee бележи началото на изцяло нова категория продукти, които са устойчиви и подходящи за консумация.

quotes Nice to eat you!

Предизвикателства

Предизвикателството на проекта на Cupffee

Пътищата ни с Cupffee се пресякоха в момент, в който компанията беше пред прага на откриването на ново, по-голямо, съвременно и автоматизирано производство. Фабрика, разгърната на 3600 кв. метра, с капацитет на производството от 2,5 милиона чаши месечно, които да обслужват нуждите както на българските, така и на международните партньори и клиенти на Cupffee. Ето защо компанията имаше нужда от цялостна и хомогенна корпоративна идентичност във всичките си маркетинг и търговски материали, уебсайт и онлайн присъствие, които да носят точните послания и информация.

Стратегия:

След като проведохме стратегически уъркшоп с екипа на Cupffee, се заехме с цялостен ребрандинг на иновативната компания. Създадохме държачите на чашите и техните опаковки, както и предоставихме пълен пакет с печатни материали за целите на търговския екип. Всичко това описахме подробно в брандбук. 

Екипът ни оформи и корпоративната презентация на Cupffee, в която представихме уникалните предимства на компанията. Разработихме и два уебсайта – брандови и онлайн магазин, като във всеки един от тях разписахме точните послания към потенциалните потребители и партньори. 

Нашият подход

Корпоративна идентичност

Корпоративна идентичност

Подобно на минималистичното лого на Cupffee (предоставено ни от клиента), така и в цялостната корпоративна идентичност, се постарахме да вплетем тази семплата естетика, която усещахме не само в досега си с продукта, но и с хората, които стоят зад бранда. 
Използвахме цветова гама от четири основни цвята, които обрисуват вдъхновението от всичко, което ни заобикаля. 

Ребрандинг материали

Ребрандинг материали

Създадохме дизайна за държачите на чашите и техните опаковки. В него заложихме на основни графични елементи, които следваха правилото за чисти линии и опростено усещане. Кръгът беше главна геометрична фигура, който има и дълбоко значение за нашия клиент, а именно пълният кръг на устойчивост. 

Брандбук и презентация

Всички бранд материали, цветове, графични елементи, шрифт и начини на представяне на продукта, описахме подробно в брандбук.
Уникалните предимства на продукта, описахме в корпоративна презентация. Тя имаше за цел да даде бърза, точна и ясна представа за ядливите чашки за кафе и липсата на негативно влияние за околната среда при тяхната употребата. Както и контакт с екипа на компанията. 

Брандбук и презентация

Уебсайт

За целите на разнообразните групи от потребители и партньори на Cupffee, създадохме два отделни сайта. Единият е чисто брандови. Преработихме съдържанието, за да отговаря на конкретните цели -  да дава пълна и ясна информация за компанията, дейността ѝ, предимствата на продукта и възможностите за партньорство. 

Втория уебсат представлява онлайн магазин с интегрирана система за доставки и система за картово плащане. 

Използвахме wordpress тема, която изцяло преработихме. Това ни позволи да се справим със задачата много по-бързо, тъй като не започнахме от нулата, но предоставихме на клиента уникални сайтове, поради многото къстъмизации, които нанесохме. 

Имплементирахме и SEO оптимизация. 
 

Корпоративно видео

За целите на компанията, свързани с фондовете на Европейския съюз, създадохме и корпоративно видео. В него илюстрирахме глобалния проблем, с който се бори ядливата чашка на Cupffee - замърсяването, породено от прекомерната употреба на пластмасови продукти и тяхното безконтролно изхвърляне в природата. В същото време продуктите на Cupffee са изцяло натурални продукти, произведени чрез 100% екологичен процес.

Социални медии

За да запазим визуалната консистентност на компанията, екипът ни създаде серия от темплейти, подходящи за различни видове съдържание, което ще се публикува в социалните медии. Създадохме и корици за основните корпоративни страници на компанията в социялните медии.