Coretrix е софтуерна компания, която комбинира всеобхватен набор от технологии със собствен софтуер. Благодарение на този подход те предоставят персонализирани решения за мащабни проекти с голям трафик и висока стойност в множество области като електронна търговия, комуникации, стрийминг, IoT и др.
Explore. Code. Repeat.
Компанията комбинира опита и знанията на екипа и създателите си, натрупани в повече от 20 години, за да създаде софтуер, който позволява по-кратко време за разработка и безкрайни възможности за приложение. Те изграждат висококачествени решения с висок трафик за компании по целия свят. Технологията им е достатъчно мощна, за да подкрепи амбициозни проекти с висока стойност в множество области и индустрии. Въпреки това, професионализмът и успехите на компанията сякаш оставаха скрити от масовата публика. Това беше и причината Coretrix да срещат затруднения при намирането на нови служители. Ето защо екипът ни трябваше да обедини уникалните предимства на компанията в цялостна и хомогенна корпоративна идентичност, която ясно да комуникира всички решения, които Coretrix предлага.
Като компания, посветена на изграждането и предоставянето на IT решения с висока стойност и трафик по целия свят, Coretrix предлага – HiTrix Framework, HiTrix Monitoring Platform, E-commerce, Video streaming, Chat & Communications, Internet of Things (IoT) и др.
За да обединим всичко това в едно тяло, екипът на Limacon превърнахме корпоративната им идентичност в ядрото, което стои в основата на всяко едно от предлаганите решения или успешно реализирани проекти. А именно това ядро е съставено от всички служители в компанията.
Създадохме лого за Coretrix, в което искахме да представим компанията и разнообразните решения, които предлага тя, в едно консолидирано и хомогенно тяло. Ето защо започнахме от името и го поставихме в основата – ядрото, около което се завъртат всички останали компоненти. Различни по цвят и големина, но заедно образуващи един непрекъснат кръг от цялостни и завършени услуги. Избрахме изчистен шрифт, за да запазим корпоративния дух на бранда.
Екипът ни създаде и основните печатни материали за компанията – папки, визитки и брандирана хартия, както и изготви презентационни ресурси, за пълна визуална консистентност на бранда. Създадохме и уникални чаши с възможност за персонализиране и фирмени тениски.
Създадохме сайт, който напълно отговаря на съвременните тенденции, а в дизайна имплементирахме отделни графични и цветови елементи от логото. Целта ни беше да създадем стилно място, на което всеки заинтересован да може да научи за компанията, голямото разнообразие от услуги, които предлага и нейните успешно реализирани проекти. Всичко това подплатихме със стойностно, уникално текстово съдържание.
Важен елемент от функционалността на сайта бяха формата за запитване от клиенти и формата, даваща възможност за кандидатстване за работа.
За да завършим консистентността на бранда, екипът ни създаде профили на компанията в социалните медии Facebook и LinkedIN. За тях изготвихме серия от темплейти за различните видове съдържание, което клиентът ни ще публикува на страниците си. Създадохме и кратко видео, предназначено за социалните медии, в което показваме новия сайт на компанията.