Всеки, който се занимава с маркетинг (а и не само!) знае, че тази работа е пряко свързана с комуникация. Не просто с говорене, но и с активно слушане, ефектна визуализация, игра на думите и въздействие върху аудиторията. И не на последно място, креативност.
Как се прави успешен микс между тези неща дискутирахме по време на Marketing Hype #16 с Ангел Искрев, creative director на творческа агенция proof. Той е колегите му искрено вярват в ефективността на комуникацията за сметка на традиционната реклама. Агенцията е една от най-младите в България, но вече е известна в професионалните среди с успехите и творческия си подход. Работят както за български, така и за международни клиенти.
Най-голямото предизвикателства в digital средата и особено за брандовете е да бъдат забелязани сред конкуренцията от огромното количеството съдържание в различни формати и от различни източници. Трябва да открият начин именно тяхното съдържание да изпъкне пред това на приятелите ни и на останалите брандове.
Освен по този въпрос с Ангел дискутирахме и колко е важна креативността на идеята, таргетирането на правилната аудитория, както и посланието, което да уцели право в целта. Видяхме нагледно, че симбиозата между тези три фактора води до по-голяма ефективност дори при по-малки бюджети. Например, 400% по-добри резултати от заложените KPIs при изразходван половината бюджет в кампания за Infinity.
Сред останалите теми, които засегнахме по време на уебинара (и визуализирахме с 9 видеа!), са следните въпроси:
Вижте също:
Inbound маркетинг: Пътят към успешната и дългосрочна стратегия (и нови клиенти, разбира се)
Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.