С гръм и мълнии стартира Сезон 2018/2019 на серията обучения и семинари в Limacon Event Center. И не защото времето беше против нас, а защото първият ни гост предизвика бурни овации и гръмоотвержени дискусии.
За какво става дума?
За това, че на 15-ти септември поставихме ударно начало на новата ни програма със семинара Час по копирайтинг. Специално от София ни гостува Александър Славов – експерт в комуникационна агенция All Channels Communication, дигитален гури и mastermind копирайтър. Той е един от хората, на които се дължи невероятният маркетинг успех на Крадецът на ябълки, и е работил също за клиенти като Райфайзенбанк, Philips, Jameson, Kaufland и др.
Всички места за семинара със Сашо се изчерпаха седмица преди началната дата, а в самият ден залата ни беше пълна. Така че, запазвайте си местата предварително, Limacon-ци. Не е случайно, че имаме форма за записване към всяко наше събитие ????
А ето и кои теми обсъдихме по време на срещата ни с Александър Славов:
И тъй като Александър Славов отдели немалко време в размисли и страсти за Крадецът, в духа на темата и ние решихме да си откраднем няколко от неговите идеи. Иначе казано, Сашо, с твоите ябълки по твоята глава ????
Споделяме ви 5 идеи за създаване на рекламна стратегия, която да е с потенциал да се превърне в успешна кампанията. Това са 5 от моделите на Йонатан Доминиц, известен инструктор и лидер на проекти за творческо усъвършенстване в областта на рекламата, медиите, маркетинга и комуникациите, притежава над 20-годишен опит в рекламната индустрия. Ето какво съветва той…
Целта при създаването на изкуствен продукт, който да тласне друг продукт, е да се провокира диалог за основния продукт.
Знаете ли, например, че австралийска фирма, която произвежда пайове с месо, е започнала да продава продукта си върху чинии с нарисувани зеленчуци? И това решение не е взето случайно. Оказва се, че жените смятат за почти задължително да има салата към всяко ястие и дори илюзията за такава е по-добра от изцяло липсваща салата.
Александър ни сподели и за свой пример как е приложил този модел на практика. Чували ли сте за Фон дьо Men? Ако попаднете на този фон дьо тен за мъже, да знаете – не съществува. Заслужава си обаче да проследите неговия „живот“ и да видите докъде ще ви отведе.
Не един или два бранда в световен мащаб илюстрират себе си чрез измислени герои. Вземете за пример Mr.Proper, който е измислен персонаж, но е извървял толкова дълъг път и хората познават историята му толкова добре, че започва да изглежда като реална личност.
Търсиш ли най-яката работа на света? Искаш ли да научиш тайните на родопската кухня? Ще се осмелиш ли да заговориш 5-ма непознати днес?Сбъдването на мечта или подтикването на хората към нещо непривично за тях може да се окаже двигателят, който да изстреля кампанията ви към висините.
Movember е идеалният пример за кауза, която е създадена едва през 2004 г., но вече е набрала световна популярност. Каузите привличат хората, а тази, която да създадете за вашата кампания, може да е провокация от типа: Харесват ли жените мустакати мъже? Всеки има мнение по темата, а от вас се иска да дадете на хората трибуна, от която да заявят своето.
Да премахнеш част от нещо, за да провокираш комуникация за целия продукт или услуга, може да звучи объркващо. Има обаче добри примери за работещи стратегии, които са приложили именно този модел.
През 2009 г., например, Burger King прави апликация за Facebook, чрез която човек може да вземе ваучер за безплатен Whooper, ако премахне 10-има свои приятели във Facebook от friend list-a си. От своя страна, хората получават известие, че са били изтрити заради един бургер. Резултатите, които кампанията отбелязва, са толкова добри, че само след няколко дни Facebook блокира приложението.
По време на Часа по копирайтинг с Александър Славов си говорихме също за успешни стратегии в различните социални мрежи, за планирани постове и real time публикации, както и кои за какви брандове са подходящи. Александър ни сподели също кои са най-добрите помощници на добрия копирайтър. Показа ни нагледни примери за успешни подходи на различни брандове. Отговори на всички въпроси от гостите ни и се получи една изключително интересна и ползотворна дискусия.
Следете внимателно програмата с предстоящите ни събития, защото и други невероятни лектори ще посещават Limacon Event Center през тази „учебна“ година. В програмата ни сме предвидили разнообразни обучения и семинари в Пловдив от сферата на маркетинга, продажбите, Hr-а, комуникациите и др. Предстоящите ни събития може да следите на нашия сайт.
За да не пропуснете нито едно интересно събитие, абонирайте се за нашия имейл бюлетин на welcome@limacon.bg и следете редовно новостите, които публикуваме в социалните мрежи: Facebook, Instagram, LinkedIn.
Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.