Наръчникът за дистанционна работа/Remote Work Guide е специално разработен на базата на резултати от проведена анкета на тема „Дистанционна работа в България“, интервюта със специалисти от бизнес средите в България и литературно проучване, реализирани от стажантката в Limacon Фатме Фета.
През последните няколко десетилетия се наблюдава огромен растеж в интереса и възможността на служителите да работят отдалечено от работното място. В тази тенденция страната ни се нарежда сред последните позиции, въпреки че голям процент от компаниите в България съобщават, че имат някаква степен на дистанционна заетост.
2020-а година от своя страна, беше динамична и критична за много сектори, като наложи на компаниите бързо да се адаптират и преструктурират своите бизнес операции, заради световната пандемия от COVID-19. Ситуацията провокира редица държави и техните правителства да създадат специални законови рамки за гражданите и правото им да работят от вкъщи. Като последица от пандемията се ускори и глобалната тенденция за възприемане на напълно дигитализирани подходи при работа и бизнес операции.
Ето защо темата за дистанционната работа беше логично подбрана като обект на изследването ни, наложена от заобикалящата ни действителност и тенденции.
В Наръчника ще намерите:
*Наръчникът е изцяло на английски език
За да получите Наръчника за дистанционна работа, кликнете върху бутона по-долу.
Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.