Скъпи приятели, партньори и клиенти, и тази година се изнизва неусетно... и преди да си кажем колко ви благодарим, че сте с нас и да отправим най-искрени пожелания за предстоящата 2019-та година, Ви споделяме нашия последен бюлетин за 2018. Ноември беше изключително бурен и активен месец и се надявам, че за всеки от вас е бил успешен в професионално отношение. След средата на декември, знаете, че всеки започва да се отдава на заслужени моменти със семейство и приятели. Наслаждава се на празнични мигове с колеги и партньори по фирмени тиймбилдинги и банкети. Ще кажа само, че искрено се надяваме да сте добре. Да имате още по-смели планове за догодина и да завършвате тази с гордо вдигната глава. Ноември за нас донесе много предизвикателства, но и, убеден съм, заслужени успехи. Лично аз бих отличил конференцията, която организирахме съвместно със STOOS Network, като най-важното ни събитие за този месец. Скоро ще прочетете повече за нея в медиите и в нашия блог. А сега ви споделям малко за предстоящите ни събития и няколко полезни статии от изминалите ни формати. Оставаме вечно на ваше разположение и от името на целия екип заявявам, че може да разчитате на отдадеността и професионализма ни във всеки един момент. Мечтая си да се видим с всеки от вас поне още веднъж до края на годината.
С уважение,
Иван Бондоков, съ-основател на Limacon Event Center
Подарете си това еднодневно творческо потапяне в света на визуалното мислене и език! По време на Лабораторията ще си припомним едно задрямало от детството ни умение – да рисуваме. И не само – ще се научим как да онагледяваме идеите си, така че да станат ярки, живи и вдъхновяващи! Лабораторията ще ви даде:
Каква е целта на обучението?
Очакваме ви на 12.12, когато наш специален гост ще бъде Елена Ватрачка, HR мениджър в Schneider Electric България. С Елена ще си говорим за ангажираност и мотивация на персонала, добри практики от сферата на „Човешките ресурси“ и HR предизвикателства, с които се сблъсква като част от екипа в Schneider Electric. За последен път тази година ще се съберем на кръгла маса, ароматно кафе и домашна закуска. Елате, за да почерпите от опита на една международна компания, която присъства в над 100 държави по света. Елате, за да зададете своите въпроси и да получите конкретни отговори.
Основни теми на дискусия:
За кого е полезно:
За 6-ти поред път Limacon Event Center се превърна в притегателен център за HR-те от Пловдив и региона. На 15.11. в един от любимите ни (и най-вкусни) формати, „Закуси с мен“ ни гостува Веселина Балтова, HR-експерт в КЦМ 2000 Груп.
Китайска мъдрост гласи, че да се учиш е все едно да плуваш срещу течението – щом спреш, отнася те назад… Но дори течението да те е повлякло, винаги има начин да се отскубнеш от примката му. Като си любопитен. Като четеш. Като посещаваш различни обучения. Усъвършенстваш се. Ежедневно се учиш. От най-добрите.
Настъпи и последната ни среща от 3-модулното обучение, посветено на корпоративна социална отговорност. То се поведе на 7.11., като този път темата беше Модел от бъдещето: не просто CSR, a shared value creation. Пенка Коркова и Невена Давидова от denkstatt България споделиха с участниците в практическото обучение изобилие от полезна информация. Представиха изчерпателен преглед върху световните тенденции и бъдещото развитие на корпоративната социална отговорност. Акцент обаче поставиха върху новия модел, който успешно се налага през последните години, създаването на споделена стойност (creating shared value).
Цифри. Данни. Тенденции. Анализи. Онлайн пазаруване. Омниканали. Бързооборотни стоки. Търсене. Предлагане. Динамика на пазара. В България. В Европа. По света… Това бяха опорните точки, около които лавирахме, анализирахме и дискутирахме в Limacon Event Center вечерта на 30-ти октомври. Гостуваха ни Ива Белокапова и Мария Цветкова от Nielsen Bulgaria – водещ световен лидер в пазарните изследвания. По време на ноемврийския ни Безплатен семинар: Анализирай това – Тенденции в пазаруването видяхме презентация от 80 слайда и подробна информация за развитието на пазара и тенденциите в пазаруването у нас и по света.
Ще ви очакваме отново!
Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.