Настъпи и последната ни среща от 3-модулното ни обучение, посветено на корпоративната социална отговорност. Тя се поведе на 7.11 в Limacon Event Center, като този път темата беше Модел от бъдещето: не просто CSR, a shared value creation.
Пенка Коркова и Невена Давидова от denkstatt България споделиха с участниците в практическото обучение изобилие от полезна информация. Представиха изчерпателен преглед върху световните тенденции и бъдещото развитие на корпоративната социална отговорност. Акцент обаче поставиха върху новия модел, който успешно се налага през последните години, създаването на споделена стойност (creating shared value).
Идеята за сътрудничество между обществото и различни бизнеси не е нова, но концепцията за CSV е разработена едва през 2011 г. от Майкъл Портър, професор в Harvard Business School и изпълнителен директор на FSG Марк Крамър.
Той определя създаването на споделена стойност като подход, при който компанията търси нови възможности за развитие на бизнеса в социалните и екологичните каузи, които подкрепя. В следствие на което се намират решения на належащи проблеми за обществото, а за компанията се създават нови пазари и стратегическа преднина пред конкуренцията.
На практическата част от обучението гостите ни обсъдиха стъпките, по които се изгражда ефективна кампания с цел създаване на споделена стойност. А от своя страна участниците дискутираха актуалните предизвикателства в индустриите си, споделиха опит, добри практики и стратегии за успех и дадоха идеи за подобряване и развитие на предстоящите си CSV кампании.
Отново благодарим на приятелите ни от denkstatt България, че проведоха своето тримодулно практическо обучение при нас, както и на всички, които участваха в него. Вярваме, че всеки е научил по нещо ново и ще се превърне в инициатор неговата компания да стане по-дейна в изграждането и реализирането на стратегия за Корпоративна социална отговорност.
Очакваме ви и на следващите ни обучения и семинари в Пловдив, които Limacon Event Center организира. За да не пропуснете нито едно от тях, абонирайте се за нашия имейл бюлетин на welcome@limacon.bg и не следете новостите, които публикуваме в социалните мрежи: Facebook, Instagram, LinkedIn.
Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.