Как да изградим успешна обществено-значима кампания? Или influencer marketing в действие

Marketing Hype 4 - Лазар Радков

МаrketingHype vol. 4: Influencer marketing в действие с Лазар Радков

„Съвременният човек трябва да инвестира и работи в средата и света около себе си, след като се погрижил за собственото си благо.“

ЕДИН ОТ ЛЮБИМИТЕ НИ ФОРМАТИ, А ИМЕННО MARKETINGHYPE, СЕ ПРОВЕДЕ ЗА 4-ТИ ПЪТ В LIMACON EVENT CENTER, НО ТОВА ИЗДАНИЕ БЕШЕ ПО-РАЗЛИЧНО ОТ ПРЕДИШНИТЕ.

МаrketingHype vol. 4: Influencer marketing в действие с Лазар Радков

Въвлякохме нашите фенове #МаркетингМайни в истински социален експеримент, в който доказахме, че Influencer Marketing-ът работи и то с пълна сила. А най-добре работи, когато се прави за добра кауза, с мисъл за обществото! Това показа и разказа Лазар Радков – създател на Live to Lift и основател на вече масово известната капания „Капачки за бъдеще“.

МаrketingHype vol. 4: Influencer marketing в действие с Лазар РадковНашият гост, въпреки че не обича да се определя като инфлуенсър, е именно такъв и то най-добрата версия – индивид, който има силата да влияе върху решенията на други хора поради неговия авторитет, знание, позиция или връзка с аудиторията. На 24 април той повлия и на всички посетители на събитието – дошли като „жертви“ на обявената тема Influencer Marketing, но запленени от истинската тема „Как да изградим успешна обществено-значима кампания?“

Още в самото начало на събитието всички ледове между публика и лектор бяха разтопени. Лазар раздвижи всички ни с клекове и чупки в ханша, след което не спря да ни разсмива с остроумните си шеги, запазвайки усмивките на лицата през цялото почти 2-часово събитие!

Подхванахме темата с начините, по които един обикновен човек може да стане инфлуенсър, а гостът ни разказа как той е стигнал до мястото си на обществена фигура/лидер/, влияеща на стотици хиляди българи. В момента той помага на хората да подобрят начина, по който се чувстват и по който изглеждат, като през последните години се е отдал предимно на просветителска дейност.

Едно от най-приятните неща е това да подобряваш качеството на живот на хората около теб – да даваш на обществото, развивайки себе си! С призив всеки да въздейства на собствената си аудитория, колкото и голяма да е тя, към по-осъзнато общество от ангажирани личности.

МаrketingHype vol. 4: Influencer marketing в действие с Лазар Радков

„КАПАЧКИ ЗА БЪДЕЩЕ“ БЕШЕ ЦЕНТРАЛНА ТЕМА НА РАЗГОВОРА И СЛУЖЕШЕ ЗА ПРИМЕР СЛЕД ВСИЧКИ ПОЛЕЗНИ УРОЦИ, КОИТО ЛАЗАР НИ ПРЕДСТАВИ:

Урок 1: Ако имате идея, споделете я с хората около вас. Използвайте вашата известност за ДОБРО!

МаrketingHype vol. 4: Influencer marketing в действие с Лазар Радков

Урок 2: Доброволствайте! Дори по 1 час седмично. Правете нещо, което ще промени средата ви – ВАШЕТО обкръжение! Дайте на обществото това, което можете да правите най-добре – безплатно!

Урок 3: Винаги се консултирайте с най-близкия ви кръг от хора. Информацията е най-ценният ресурс.

МаrketingHype vol. 4: Influencer marketing в действие с Лазар Радков

Урок 4: Намерете чувствителен проблем, който да „жегне“ обществото и има нужда от решение.

Урок 5: Направете процеса колкото се може по-лесен! Оптимизация му е майката, структурата – лелята!

Урок 6: Използвайте тeлевизията, радиото и вестниците – ОБОЖАВАТ каузи! Обърнете се към тях, за да бъдат посланници за информиране на масите. Използвайте силата на социалните медии – те са съвременната МОЩ!

Урок 7: Ангажирайте хората в смислени дейности – хората умират да се ангажират със смислени неща! „Дела трябват, а не думи!“ е казал Левски, „Не лайкове трябват, а шерове! Така ще има повече хора за дела!“, сподели Радков!

РЕЗУЛТАТИ ОТ „КАПАЧКИ ЗА БЪДЕЩЕ“ ЗА ГОДИНА И ПОЛОВИНА:

  • кампании
  • 140 тона пластмаса
  • 17 кувьоза
  • 337 пункта в 117 населени места
  • С 0 лв. за реклама

МаrketingHype vol. 4: Influencer marketing в действие с Лазар Радков

Станете и вие част от движението за събиране на капачки! Малко хора знаят, че 1 от всеки 10 бебенца се ражда недоносено. Още по-малко хора знаят, че 1 от всеки 3 бебенца, което е било в кувьоз, получава увреждане на зрението. И почти никой не знае, че състоянието на кувьозите в малките общински болници е ТРАГИЧНО. Или са стари и амортизирани, или просто липсват.

ВРЕМЕ Е ТОВА ДА СЕ ПРОМЕНИ! И НИЕ, ЗАЕДНО С ВСИЧКИ ХОРА, КОИТО СЪБИРАТ #КАПАЧКИЗАБЪДЕЩЕ, СМЕ ХОРАТА, КОИТО РЕАЛНО ГО ПРОМЕНЯТ!

„Избягвайте тези, които се мъчат да подронят вашата вяра във възможността за постигнете нещо значително в живота.“, е казал Марк Твен.

МаrketingHype vol. 4: Influencer marketing в действие с Лазар РадковБлагодарим на нашите приятели от Зелена работилница, които осигуриха вкусна овесена баничка за гостите ни!

Съвсем скоро ще обявим майската дата и тема за Marketing Hype vol. 5, така че следете нашия сайт и ни последвайте в социалните мрежи: FacebookLinkedIn и Instagram. А защо не се и абонирате за нашия имейл бюлетин на welcome@limacon.bg, за да не пропускате абсолютно нищо от нас.

А междувременно, припомнете си какво се случи на Marketing HYPE vol. 1 с Георги Малчев от Xplora; Marketing HYPE vol.2 с Теодора Вълчанова от Medix и Marketing HYPE vol.3 с Мартин Попов от Interactive Share.

Предишна новина Следваща новина
ОБРАТНО

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.