Connection Moments, как и къде да контактуваме с клиентите си

Marketing Hype 5 - Алексансър Дурчев

MarketingHype vol. 5: Creative StorytelliMarketingHype vol. 5: Creative Storytelling с Александър Дурчевng с Александър Дурчев

„Ние сме, като вид, пристрастени към историите. Дори когато тялото заспи, умът ни остава цяла нощ, разказвайки си за себе си истории. ”- Джонатан Готчал

Един от любимите ни формати, а именно MarketingHYPE, се проведе за 5-ти път в Limacon Event Center със звездния Александър Дурчев, основател и СЕО на All Channels Communication Group – носител на стотици български и международни отличия в сферата на PR, реклама, дигитални комуникации, бизнес развитие и управление на човешките ресурси.

Някога задавали ли сте си въпроса, защо „споделяме“ информация в всичките й превъплащения в социалните медии? Над 94% го правим за да помогнем на някой, защото оценяме полезността на това, което виждаме и смятаме, че е добре да го видят и другите.

MarketingHype vol. 5: Creative Storytelling с Александър Дурчев

Важен въпрос, който трябва да си задаваме всеки път, когато създаваме съдържание е „Кой искаме да реагира на него?“ Александър ни разказа по какъв начин нашата комуникационна стратегия ще достигне до и ще си „говори“ с хората. Голяма идея, която искаме да внедрим в съзнанието на публиката ни е мисията ни –  ДНК-то на бранда.

Изключително внимание обърнахме на така наречените „connection moments” и местата/каналите където те се случват. Търсенето на моментите, в които публиките ни са най-рецептивни е ключово за ефективността на нашата история.

MarketingHype vol. 5: Creative Storytelling с Александър Дурчев

Не трябва да се опитваме да наложим бранда на аудиторията си, а да разберем какво искат да получат хората от него и да работим към това. Всеки един от нас – консуматорите има влияние върху развитието на марките и съдържанието, което създават.

Александър разказа за подготовката на АCC към най-новата им кампания на един от най-популярните брандове бира. Сподели с нас какви са посланията, които най-много въздействат и ще създадат дълготрайно отношение и как са ги формулирали.

„Най-успешното съдържание се създава чрез хитрите идеи, реалните истории, споделените мечти и най-вече яхнатите вълни!“

MarketingHype vol. 5: Creative Storytelling с Александър ДурчевНа това издание имахме много специални и сладки гости: Dell’s Homemade Lemonade и Bebba Macarons! Бяхме се подготвили с готини лимонади направени с MarketingHype vol. 5: Creative Storytelling с Александър Дурчевновите, свежарски и мега вкусни плодови сиропи Dell’s с парченца. А за “замезване” гостите ни се поглезиха с уникалните ръчно изработени френски макарони Бебба!

А, готови ли сте за един вълнуващ финал на Хайп сезона? Шестият път ще е повече от отличен – гост ще ни е невероятната Жюстин Томс! Следете нашия сайт и ни последвайте в социалните мрежи: FacebookLinkedIn и Instagram.  А защо не се и абонирате за нашия имейл бюлетин на welcome@limacon.bg, за да не пропускате абсолютно нищо от нас.

А междувременно, припомнете си какво се случи на Marketing HYPE vol. 1 с Георги Малчев от Xplora; Marketing HYPE vol.2 с Теодора Вълчанова от Medix и Marketing HYPE vol.3 с Мартин Попов от Interactive Share и Marketing HYPE vol. 4 с Лазар Радков от Live to Lift.

MarketingHype vol. 5: Creative Storytelling с Александър Дурчев

А ако искате и вие да бъдете част от нашата скромна, но качествена почерпка на следващото издание не се колебайте, а директно ни звъннете! Публиката е много критична, но и много влиятелна. 

Предишна новина Следваща новина
ОБРАТНО

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.