22 години история и търговски успехи на 5 континента. Разказ на Ваня Стоянова от TED BED

Статия - Разказ на Ваня Стоянова от TED BED

От създаването си през 2016 г Limacon Event Center има мисия – да помагаме на българския бизнес да расте и развива, за да достига предели отвъд националните. За да се случва това на практика, организираме различни събития и обучения на теми като: мениджмънт, маркетинг, продажби, човешки ресурси, бизнес развитие и др.

През есента на 2019 г в Limacon Event Center обръщаме по-задълбочен поглед върху продажбите с новия ни вечерен формат, SalesStars. Гостуваха ни Даниел Костов, търговски директор в ECOLOGICA BULGARIA и Георги Найденов, управляващ съдружник в UPSKILL.

На 3-тото издание на формата, на 26.11.2019 г поканихме за гост Ваня Стоянова, търговски директор вътрешен пазар на ТЕД БЕДЩастливи сме, че тя прие поканата ни, а сред публиката си разпознахме търговски директори и представители от над 15 други фирми.

Ваня Стоянова, търговски директор вътрешен пазар на ТЕД БЕД, Sales Stars

КАКВО СПОДЕЛИ ВАНЯ СТОЯНОВА С АУДИТОРИЯТА?

Ваня разказа своята лична история и как търговската професия я е намерила сама и буквално не я пуска и до днес. Тя е част от екипа на TED от самото създаване на компанията и с очите си е видяла всяка една промяна, случила се през последните 22 години – отварянето на първата оборудвана фабрика, първия успех в света на световните пазари, развитието на дигиталните платформи и т.н.

5 НЕЩА, КОИТО ДА ЗАПОМНИМ И ПРИЛОЖИМ В СВОЯТА ТЪРГОВСКА СТРАТЕГИЯ?

В своята почти 2-часова презентация Ваня Стоянова разказа не само историята на ТЕД и тяхното развитие през годината. Тя сподели и 5 важни съвета, които да запомним и приложим.

  1. Намерете своите ценности и ги спазвайте

За TED това са: вдъхновение, иновативност и безупречност.

Тези три думи са част от компанията и живеят свой живот в нейните предели. Важно е, когато развивате бизнес, да откриете своите ценности и още по-важно е всеки човек в компанията да ги споделя и изповядва. Така не само отдел Продажби, но и всички останали ще откриват по-дълбок смисъл в това, което правят. И съответно ще постигат по-добри резултати.

  1. Познавайте продукта, който продавате, и проблемите, които решавате

Колкото по-добре познавате продукта си, толкова по-успешно ще можете да го продавате. Тази идея е колкото проста, толкова и ефективна. Ето защо TED полагат много усилия, за да изучават науката за съня и да образоват хората защо качественият сън е важен. Дават полезна информация на сайта си. Обучават активно своите дистрибутори.

Ваня Стоянова, търговски директор вътрешен пазар на ТЕД БЕД, Sales Stars

  1. Познавайте конкурентите си

За всеки развиващ се бизнес е важно да следи своя пазарен дял, както и този на конкурентите си. Ако някой го изпреварва – на какво се дължи? Има ли нови играчи? Чий бранд е по-разпознаваем?

През 2008 г TED правят проучване за разпознаваемост на своя бранд и резултатът е над 50%. Съвсем скоро очакват да излезе и ново проучване, в което един от ключовите въпроси ще е: На какво спят хората? Знаят също така, че пазарният им дял в България е 30%, както и кои са двамата им поддръжници с 24%, познават техните рекламни канали, следят развитието им отблизо.

  1. Никога не забравяйте за следпродажбено обслужване

Според HubSpot 51% от хората спират взаимодействието си с даден бизнес след само едно негативно преживяване. Ето защо е важно да обръщаме внимание на клиентите си не само по време на продажбения процес, но и след това. Това означава да осигуряваме съответната гаранция. Да даваме възможност на клиентите си да се свързват  лесно с нас и да им помагаме при необходимост. Да действаме бързо и колкото е възможно по-релевантно.

  1. Участвайте в международни изложения и тематични събития

Именно международните изложения са помогнали на TED да излязат на световния пазар. Правилото тук е да не се отказвате след една, две, три и дори четири години. Участието в изложения изисква постоянство и време, докато ви видят, запомнят и поинтересуват от вас.

TED присъстват на международни изложения в Германия, Япония, Белгия, Чехия, Словения, Хърватска и др. страни. Именно това им е помогнало да достигнат нови пазари и да разгърнат потенциала си вече на 5 континента.

Ваня Стоянова, търговски директор вътрешен пазар на ТЕД БЕД, Sales Stars

Благодарим на Ваня Стоянова, че разказа своята история от света на продажбите. Следващият ни гост в Sales Stars ще е не кой да е, а Иван Бондоков – съосновател на брандовете Limacon. Елате на 17.12 отново в Limacon Event Center. Форматът е вечерен и безплатен за всички, като целта му е да предоставяме платформа за разговор и обмен на опит и идеи между професионалисти и консултанти в сферата на B2B продажбите, маркетинга и бизнес развитието.

А за да не пропускате нито едно от нашите събития, следвайте ни в социалните мрежи: FacebookInstagramLinkedIn или се абонирайте за имейл бюлетина ни на welcome@limacon.bg.

Предишна новина Следваща новина
ОБРАТНО

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.