17 дигитални инструмента за всеки малък и среден бизнес

17 дигитални инструмента за всеки малък и среден бизнес

Помогнете на бизнеса си с тези лесни за ползване дигитални инструменти!

Много приятели и клиенти постоянно ни канят да споделим какви точно инструменти и платформи използваме в ежедневната си работа в Limacon Event Center и в Limacon Marketing и ни правят живота по-лесен.

Еми ето, споделяме.

Фрапиращо или не, установихме, че доста живи и работещи компании в България използват малко или никакви дигитални инструменти, с които да улеснят и автоматизират своите процеси на работа.

Споделяме накратко нашите любими апликации и софтуери и се надяваме да са ви полезни.

Dropbox: Една от най-известните платформи за съхранение и споделяне на файлове. Има добри възможности в безплатен вариант, а за малко пари ще получите 1ТВ място, който стига за доста неща и улеснява работата на целия екип. www.dropbox.com

Teamwork: След много търсене най-сетне намерихме точния project manager software за маркетинг делата ни. Платен е, но сумата не е голяма за малка маркетинг компания, която иска да оптимизира времето, което екипът прекарва по конкретни проекти. Има изключително много функции и възможности за колаборация. www.teamwork.com

Hubspot: Най-добрата CRM, marketing и sales платформа, която горещо препоръчваме на всеки, подчертаваме на всеки малък и среден бизнес! Безплатната версия предлага ужасно много възможности, а HubSpot Academy да уникални възможности за развитие на Вашите маркетинг и продажбени умения. Може да прочетете повече и в нашата статия по темата. www.hubspot.com

Slack: Прекрасна, семпла и стегната платформа за чат-комуникация между екипа и между екипа и клиентите. Свободната версия съхранява историята назад само на 10 000 съобщения, които при активна работа на около 10 души екип бързо се достигат. Скоро ние обаче ще мигрираме към чат платформата на Teamwork, която в момента е в бета версия и още е леко бъгава. Препоръчваме ако няма да инвестирате в TeamWork, да си купите план тук. www.slack.com

Tawk.to: Изключително мощен чат клиент за уебсайтове! Напълно безплатен, като създателите му развиват бизнес модела си чрез предлагане възможността да си наемете чат-агенти за 1 долар на час, които да обслужват запитванията ви. www.tawk.to

Hotjar: Платформа, която следи user journey-то на вашите посетители на сайта и прави анализи за поведението им и как да подобрите структурата на страницата. В безплатната версия записва в реално време до 100 посетителя на месец. Нещо, което за бизнеси с предимно информационни сайтове като този на Limacon Event Center, е пределно достатъчно, за да си правим изводите за поведението на нашите посетители. www.hotjar.com

Benchmark Email: Никак нeлоша мейл платформа за изпращане на масови мейли и мейл кампании. Директният конкурент на Mailchimp. Според нас между двете няма много голяма разлика. В безплатната си версия са достатъчно полезни за малки и средни бизнеси. www.benchmarkemail.com

Zenkit: Любимата ни алтернатива на Trello. Много свежа, красиво направена и елементарна платформа за to-do списъци, канбан организирани проекти и лесна колаборация между екипа. Препоръчваме го силно за НПО-сектора при организацията на събития и следене на етапите на даден проект. Безплатната версия е прекрасна. www.zenkit.com

Leadfeeder: С Leadfeeder може да следите коя компания е влизала на сайта ви и от какво се е интересувала. Има тестови период, после си се плаща. При нас след като започнахме да ползваме Hubspot, тази платформа почти отпадна, тъй като в Hubspot има и подобна функция. www.leadfeeder.com

Weemss: Добра и простичка платформа за създаване на билетни форми за събития и конференции. Вариант на Eventbrite в много отношения. Особено ценово. www.weemss.com

Evernote: Любимо и много функционално място за писане на бележки и съхранение на идеи. Силно препоръчваме. www.evernote.com  

Eventbrite: Всеизвестната платформа за билети. Ползваме я понякога в зависимост от случая или желанието на някой наш маркетинг клиент. www.eventbrite.com

Google Drive и други апликации: Кой днес не ползва безплатните инструменти на чичко Гугъл? Срамота е ако имате бизнес и все още не знаете какво е Drive, Forms, My Business, Analytics и др. Започнете да ги ползвате спешно!

Zapier: Прекрасна платформа за интегриране на различни дигитални инструменти с цел автоматизация на процеси. За 25 долара на месец може да правите чудеса! www.zapier.com  

Teamviewer: Инструмент за дистанционно споделяне на информация чрез шерване на екрани. Има възможност да бърникате в друг компютър и от разстояние да поправяте или настройвате неща. www.teamviewer.com

Zoom: Добра платформа за конферентни разговори, алтернатива на Skype. www.zoom.us  

Chatfuel: Много добър и приятен чат-бот, който се инсталира лесно към вашата Фейсбук страница и така може да поемете повече комуникация с хора, които ви пишат по различни причини www.chatfuel.com  

Ако имате нужда от съдействие с имплементиране на някоя от горните платформи, особено с HubSpot или Teamwork, може да ни пишете тук в чата или на мейл welcome@limacon.bg и ще се радваме да помогнем.

Предишна новина Следваща новина
ОБРАТНО

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.