Закуси с Яни Драгов (Smart Organic): Изборите, които имат значение

Закуси с Яни Драгов (Smart Organic): Изборите, които имат значение

Това събитие вече отмина, но за щастие го имаме на запис:


„Закуси с мен“ е вдъхновяващ формат, който всеки месец ни среща с доказали се професионалисти в България, за да почерпим от техния опит и да разрешим предизвикателствата, които срещаме в бизнеса днес. Темите, които дискутираме с нашите гости, често са свързани с глобалните промени и тенденции, мениджмънта, човешките ресурси и меките умения.

За какво си говорихме?

  • От къде е дошла идеята за създаване на био магазин?
  • Каква е историята на Яни и Смарт Органик?
  • Защо бизнес развитието върви успоредно с личностното развитие на госта ни?
  • Какво е значението на връзките и средата при създаване на бизнес?
  • Как проактивността е важна част от формулата за успех?
Яни Драгов

Яни Драгов

Основател на Smart Organic

Яни Драгов е основател и управител на Смарт Органик АД. Родом е от Стара Загора, израства в семейство на предприемачи. Избира Германия за придобиване на своето висше образование – математика и икономика в Мюнхен, но се завръща, за да се развива и успява у дома.

От 17 годишен медитира и това оказва изключително влияние на живота му. Мисията и каузата, за която работи, е да направи здравословната храна масова.

Смарт органик е най-големият дистрибутор на биохрани и напитки в България, като има и свое производство (биобарчета, бисквити, солети и др.). Продава в над 650 търговски обекта в страната, а 60% от продукцията е за износ. "Смарт органик" има и верига от шест магазина за биохрани "Зелен" в столицата, продава и онлайн. Заетите в компанията са около 260, приходите й за 2019 надхвърлят 36 млн. лева, което е 12% ръст спрямо предходната година.

Иван Бондоков

Иван Бондоков

Съосновател на Limacon

Иван има над 10 годишен опит в клиентските взаимоотношения. Професионалист в сферата на B2B продажбите с фокус върху намиране на клиенти, преговори и затваряне на сделки. Иван е и в основата на това HubSpot да разпознаят България като стратегическа цел за навлизане в местния пазар. Страстта и най-големият талант на Иван са продажбите и дигитализацията на различни по дейност бизнеси. 

Limacon работи като външен отдел за български и международни компании и им помага в развитието на четири основни дейности – маркетинг, продажби, бизнес дигитализация и организация на събития.

Mинало събитие

дата

Дата:

17 Dec 2020

дата

Начален час:

08:30

Времетраене

Времетраене:

60 min

Лектор

Лектор:

Яни Драгов

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.