Закуси с Рая Цветкова: От първо лице за Lidl: топ работодателят на 2021 г.

Закуси с Рая Цветкова: От първо лице за Lidl: топ работодателят на 2021 г.

За съжаление, това събитие вече отмина.
Но за щастие, можеш да го гледаш на запис:


„Закуси с мен“ е вдъхновяващ формат, който всеки месец ни среща с доказали се професионалисти в България, за да почерпим от техния опит и да разрешим предизвикателствата, които срещаме в бизнеса днес. Темите, които дискутираме с нашите гости, често са свързани с глобалните промени и тенденции, мениджмънта, човешките ресурси и меките умения.

През март ви срещнахме с Рая Цветкова - Employer Branding Manager в най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа – LIDL. С нея ви разходихме в компанията с над 310 хиляди служители и над 11 000 магазина в 32 държави. Всички те са обединени в един задружен екип - #teamlidl​!

За какво си говорихме на 23.03. от 08:30​?

  • По какъв начин хората в Lidl са рецептата им за успех
  • Кое е най-важното за служителите в една голяма компания
  • Lidl за младите и видовете програми, насочени към ученици и студенти
  • За ефекта на КСО кампаниите и къде са съсредоточени усилията на компанията сега
Рая Цветкова

Рая Цветкова

Employer Branding Manager в Лидл България

Рая Цветкова е част от екипа на Лидл от 1 г. Неговият фокус е развитието на работодателската марка на компанията чрез активности, насочени към различни целеви групи, популяризиране на работодателските ѝ практики, младежки програми и др. проекти. Близо 20 г., професионалният път на Рая преминава в областта на комуникациите – от публичния сектор (Министерски съвет, Комисия за финансов надзор, Министерство на регионалното развитие и благоустройството), през една от най-успешните комуникационни агенции – All Channels Communications, в която работи за различни институционални клиенти и компании, до корпоративния сектор – Пощенска банка и Лидл България.

Рая е доктор по комуникации от ФЖМК на Софийския университет, магистър по европеистика и социални науки, бакалавър по PR и българска филология – отново в СУ, а средното ѝ образование е завършила в Националната гимназия за древни езици и култури.

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа - тя присъства в 32 държави по света с над 11 000 магазина. Компанията е N4 в ритейл сектора в света. Общият брой служители на компанията е над 310 хиляди, обединени в един задружен екип - #teamlidl
В България Lidl стъпва преди 10 години, когато в един ден отваря едновременно 14 магазина в 11 града. Днес те вече са над 100 в близо 50 града, а направените за периода инвестиции в страната са над 1 млрд. Компанията има и 2 логистични бази – в Равно поле и в Кабиле. 
За над 3 200 души днес Lidl у нас е сигурен и стабилен работодател – компанията, която им дава възможност за любима работа и развитие в много различни сфери. Екипът е едно от най-ценните достижения на Лидл България, затова компанията постоянно инвестира в грижата за своите служители. С гордост казваме, че #НиесмеLidl

Компанията има много награди за работодателските си практики – ето и някои от последните: 
-    През 2021 г. Лидл България получи за втора поредна година отличие за TOП Работодател в България и Европа от водещата международна организация TOP Employers Institute 
-    Лидл България получи удостоверението „Препоръчан работодател“ за 2020, на база на проучване, основано на eNPS (Employee Net Promoter Score).
-    Катерина Шопова, HR директор в Лидл България, бе избрана за HR мениджър на годината по време на тазгодишните награди на Българската асоциация за управление на хора (БАУХ) – признанието е и за цялостната стратегия на компанията, и за реакцията ѝ на кризата с Ковид 19. 
-    Лидл България получи 4 отличия от работодателския конкурс Career Show Awards. Компанията спечели злато в една от най-оспорваните категории, която се реши с публичен вот – „Работодател на публиката“. 
-    През 2020 г. за втора поредна година Лидл България стана най-желаният работодател сред хранителните вериги според работещите и студентите. Това сочат резултатите от проучванията Employer of choice 2020 и Graduate Survey, в което участват над 14 000 човека. и др.
 

Иван Бондоков

Иван Бондоков

Съосновател на Limacon

Иван има над 10-годишен опит в клиентските взаимоотношения. Професионалист в сферата на B2B продажбите с фокус върху намиране на клиенти, преговори и затваряне на сделки. Иван е и в основата на това HubSpot да разпознаят България като стратегическа цел за навлизане в местния пазар. Страстта и най-големият талант на Иван са продажбите и дигитализацията на различни по дейност бизнеси.

Limacon работи като външен отдел за български и международни компании и им помага в развитието на четири основни дейности – маркетинг, продажби, бизнес дигитализация и организация на събития.

Mинало събитие

дата

Дата:

23 Mar 2021

дата

Начален час:

08:30

Времетраене

Времетраене:

60 min

Лектор

Лектор:

Рая Цветкова

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.