Закуси с Ивайло Нецов (foodpanda): Новите бизнес модели на заведенията и магазините в България

Закуси с Ивайло Нецов (foodpanda): Новите бизнес модели на заведенията и магазините в България

Това събитие вече отмина, но за щастие го имаме на запис:


„Закуси с мен“ е вдъхновяващ формат, който всеки месец ни среща с доказали се професионалисти в България, за да почерпим от техния опит и да разрешим предизвикателствата, които срещаме в бизнеса днес. 

Eдин от тях е Ивайло Нецов, който е управляващ директор за България на Foodpanda – най-голямата платформа за доставка на храна (извън Китай), която прави над 4 000 000 поръчки на ден. И макар бизнесът им доскоро да беше предвидим, Ивайло твърди, че COVID-19 тотално преобръща установената цикличност на пазара и променя поведението както на потребителите, така и на служителите в този бранш.

Ето и част от темите, които дискутирахме в една от последните юлски утрини:

  • Успя ли COVID-19 да разклати бизнеса с доставки на храна или промени навика на българския потребител?
  • Преодоляхме ли острата си чувствителност към риска, като си дадохме шанс на сравнително нова за страната ни услуга и да вмъкнем частица комфорт в своето ежедневие?
  • Коя възрастова група потребители отбелязва най-висок ръст на онлайн поръчките на храна?
  • Могат ли и по-малките обекти и магазини за хранителни продукти да се възползват от предимствата на Foodpanda?
  • Извънредната обстановка подейства ли отрезвяващо на ресторантьорския бизнес и стимулира ли го да мисли за устойчивостта си в перспектива?
  • Какви са прогнозите за развитието на бранша в България?
  • Кои ключови партньорства на Foodpanda, които да очакваме с огромно нетърпение?

 

Ивайло Нецов

Ивайло Нецов

Изпълнителен директор на foodpanda България

Ивайло Нецов е на 34 години, роден в град София. Изучава бизнес администрация в НБУ. От 2017 година е изпълнителен директор на foodpanda България, част от международната група на Delivery Hero. Ръководи успешно най-голямата платформа за поръчки и доставки на храна у нас, като под негово управление са над 600 души екип.

Преди да се присъедини към foodpanda България, Ивайло ръководи за една година, отдела по дигитални продажби на Би Ти Ви Медия Груп. Преди това, три години менажира специалните проекти във Fox International Channels. Той е един от създателите на проекта Explore Bulgaria на National Geographic Chanel. 

Ивайло има над 10 годишен опит в маркетинга и продажбите, отговарял е за интернет продажбите на компания част от Спортал Медия Груп. Дълго време е водил лекции на тема content and marketing към Българската Интернет Асоциация. Взима участие като водещ в два семинара в SoftUni на теми: видео маркетинг и digital branding, а през 2017 г. започва да води и цял курс за видео маркетинг.

foodpanda е международна платформа за доставка на храна и стоки за бита, част от глобалната група на Delivery Hero SE. Услугата за поръчки е разделена на ресторанти и магазини, което прави foodpanda първата компания в България, която доставя всичко от храна, стоки за дома и първа необходимост, хранителни продукти, книги, цветя и мн. други, в рамките на един час. 

Компанията разполага със собствено мобилно приложение, което прави поръчката удобна и бърза от всички мобилни устройства. Платформата предлага метод на плащане с дебитна или кредитна карта, кеш, ваучери за храна. Към момента партньори на foodpanda са доказани брандове като KFC, McDonald's, Starbucks, Фантастико, Лукойл, dm, Decathlon, Хиполенд и много други. Общият брой ресторанти е над 2400, а магазините, с които работят над 400, в България оперира в 43 града.

Mинало събитие

дата

Дата:

21 Jul 2020

дата

Начален час:

08:30

Времетраене

Времетраене:

60 min

Лектор

Лектор:

Ивайло Нецов

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.