MARKETING HYPE, VOL. 5: CREATIVE STORYTELLING

Marketing Hype, Vol. 5: Creative Storytelling с Алексанър Дурчев

Случи се! Вече 4 пъти! С пълна зала! И ще продължи да се случва – събитието пътеводна звезда, на цяла вселена #МаркетингМайни… А петият път ще е осветен от креативен заряд!

Marketing Hype е двучасово събитие веднъж в месеца, което събира на едно място маркетолози, копирайтъри, дизайнери, специалисти в социалните мрежи, SEO специалисти и уеб разработчици от Пловдив. Но кой гледа титлите…, ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, добре си дошъл.

На вашето внимание: Александър Дурчев, основател и СЕО на All Channels Communication Group (ACCG).

— ТЕМА —

 

„CREATIVE STORYTELLING“

 

Творческото разказване привлича зрителя към съдържанието ви. То ги въвежда във вашия свят и създава съпричастност и връзка с вашата марка или продукт. Зрителите, които се идентифицират с вашия продукт на емоционално ниво, са много по-склонни да се превърнат в лоялни клиенти. Изкуството за разказване на истории е изключително важно умение, търсено от всеки маркетинг екип. Историите направляват и дават смисъл, те са отражение на човешката мисъл, тъй като хората най-често запаметяваме факти под формата на истории.

Александър Дурчев

Александър Дурчев

Основател и СЕО на All Channels Communication Group (ACCG)

Александър има магистърска степен по PR и по бизнес администрация. В момента е докторант в СУ „Св. Климент Охридски” и завършва магистърската си степен по политически мениджмънт в НБУ. Преподавател е в Американския университет в Благоевград, в СУ „Св. Климент Охридски“ и лектор на редица български и международни форуми. Той е учредител и представител на Innovation in Politics Institute за България. В периода 2011-2014 г. е председател на Българската асоциация на PR агенциите. ACCG е носител на стотици български и международни отличия в сферата на PR, реклама, дигитални комуникации, бизнес развитие и управление на човешките ресурси. Групата е комуникационен партньор на Avon, Philips, Discovery Channels, Heineken Bulgaria, Jameson, Kaufland, Decathlon, Европейската комисия, DM, JDE, The Mall, LG, BASF, Mastercard, „Оргахим“ и др.

Mинало събитие

дата

Дата:

27 May 2019

дата

Начален час:

19:00

Времетраене

Времетраене:

120 минути

Лектор

Лектор:

Александър Дурчев

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.