Marketing Hype Vol. 2: Брандовете живеят…..и се променят

Marketing Hype Vol. 2: Брандовете живеят.. и се променят с Теодора Вълчанова

МАРКЕТИНГ МАЙНИ,

време е за втората ни среща и сме суууупер екзалтирани, че след огромния интерес към Жоро Малчев от Xplora сега имаме възможността да ви представим една наша си звезда от компания, чиито продукти се ползват в почти всяко домакинство в България, а и в други страни.

На вашето внимание:  Теодора Вълчанова, Маркетинг мениджър в МЕКСОН

 

—ТЕМА—

„БРАНДОВЕТЕ ЖИВЕЯТ…И СЕ ПРОМЕНЯТ“

 

МЕКСОН е компанията производител на марки като Medix, Alvina, Razor, LEX и Stilena. Вече близо 4 години Теодора се грижи за развитието и „живота“ им на пазара. Това е голяма отговорност и предизвикателство, предвид богатото портфолио и лидерските позиции на компанията в FMCG сектора. Освен на българския пазар, МЕКСОН развива дейността си и на различни външни пазари, където все по-успешно налага продуктите си.

С повече от 15 години опит, кариерното развитие на Теодора е преминало през различни компании като: матраци ТЕД, Вила Любимец и Каменица. Икономическото си образование е завършила в УНСС, след което го допълва с две магистратури – първа „Финанси“ в Стопанска академия “Д. А. Ценов”, гр. Свищов и втора „Administration des entreprises“ към университета в Нант, Франция.

Теодора “гори” за всеки проект по който работи и няма търпение да сподели част от опита си с вас!

Участието е напълно БЕЗПЛАТНО, но ви молим да се регистрирате предварително, за да предвидим виното.

Отделете си срядата за вдъновение. Няма правила. Само дискусията и knowledge sharing-a са задължителни.

Mинало събитие

дата

Дата:

20 Feb 2019

дата

Начален час:

19:00

Лектор

Лектор:

Теодора Вълчанова

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.