Marketing Hype 21 с Александър Христов, Любомир Аламанов и Даниел Киряков (ЦАКК): Комуникация, кризи, избори – лични и общи

Marketing Hype 21 с Александър Христов, Любомир Аламанов и Даниел Киряков (ЦАКК): Комуникация, кризи, избори – лични и общи

За съжаление, това събитие вече отмина.
Но за щастие, можеш да го гледаш на запис:


Открихме хайп сезона през 2021 с тройно участие на признати професионалисти в своята сфера! Срещнахме ви, макар и дигитално, с доц. д-р Александър Христов, Любомир Аламанов и Даниел Киряков от Център за анализи и кризисни комуникации (ЦАКК).

Кои теми дискутирахме на 28.01 от 19:00?

  • Комуникацията като управленска функция
  • Ролята на ПР стратегията при бизнес предизвикателствата
  • Кризисните комуникации и с какво могат да помогнат те при решаване на трудни ситуации
  • Проблемите при липса на ясни послания
  • Фалшивите новини и как да се борим с тях
  • Честността, етиката и емпатията в комуникациите

Marketing Hype е уеб поредица, която всеки месец събира на едно място маркетолози, дизайнери, social media специалисти, SEO професионалисти и уеб разработчици от цяла България. Но кой ти гледа титлите? Ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, това е уебинарът за теб!

Доц. д-р Александър Христов

Доц. д-р Александър Христов

Управляващ директор в Параграф 42

Доц. д-р Александър Христов е управляващ директор на Параграф 42 – ПР агенция, профилирана в измерването и оценката на ефективността в комуникациите, преподавател е и в УНСС и в НБУ. От 2020 г. е заместник-председател на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА), а през периода 2011–2013 г. е Председател на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО). С ПР се занимава с кратко прекъсване от близо 20 години.

Александър е бил журналист, заемал е мениджърски позиции маркетингови и комуникационни звена във финансови институции, управлявал е комуникационни проекти на клиенти от различни браншове като акаунт директор в ПР агенция Сивитас България. Завършил е Международни икономически отношения в УНСС и е защитил дисертация по тема, свързана с негативните въздействия на рекламата. Автор е на четири книги и над 80 публикации.

Любомир Аламанов

Любомир Аламанов

Основател на Sitemedia Consultancy

Любомир Аламанов работи в сферата на комуникациите повече от 20 години. За този период той е ръководил проекти за Coca-Cola, Microsoft, HP, Telenor, Lidl, Beiersdorf, Nestle, Siemens и много други. Проектите и кампаниите, в които е участвал, са спечелили повече от 100 български и международни награди. През 2016 г. е посочен за един от най-влиятелните комуникационни специалисти в сферата на Community Relations, а една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News го включи в своя ежегоден списък с професионалисти-иноватори, допринесли изключително за развитието на ПР професията - 50 Game-Changers of PR for 2017.

The Holmes Report го посочи в престижния списък Innovator 25 EMEA 2018. А най-голямата световна организация на ПР-агенции и национални асоциации International Communications Consultancy Organization (ICCO) го номинира три години поред за PR Leader за целия свят в престижните Global Awards 2018, 2019, 2020. PR News го номинира за CEO of the Year 2019. Включен е в списъка PR People of the Year 2020. Агенцията му, Sitemedia Consultancy става Агенция на годината за цял свят на няколко световни форума. Един от създателите на Българската асоциация на ПР агенциите и неин пръв председател. Председател на Етичната комисия към БАПРА.

Даниел Киряков, PMP

Даниел Киряков, PMP

Мениджър „Комуникации и връзки с институциите“ на Американска търговска камара в България

Даниел Киряков, PMP, в момента е мениджър „Комуникации и връзки с институциите“ на Американска търговска камара в България. AmCham наброява близо 330 членове, сред които са мнозина от американските брандове у нас и в ЮИЕ, както и редица български и мултинационални компании. Даниел отговаря за стратегическото позициониране на Камарата, както пред българските институции, така и за международните контакти, в т.ч. и с Търговската камара на САЩ и с мрежата AmChams in Europe.

Той има над 15 години опит в сферата на комуникациите, корпоративна социална отговорност и институционалните отношения, който е натрупал в сектор „Енергетика“ (компаниите-собственици на ТЕЦ „Марица-изток 3“ – Enel и ContourGlobal) и в минната индустрия (Българска минно-геоложка камара). Член е на БДВО и EACD. Председател на Етичната комисия към БДВО (2016 – 2020), доброволец към фондация bCause, член на завършилите Allianz Academy.

Иван Бондоков

Иван Бондоков

Съосновател на Limacon

Иван има над 10 годишен опит в клиентските взаимоотношения. Професионалист в сферата на B2B продажбите с фокус върху намиране на клиенти, преговори и затваряне на сделки. Иван е и в основата на това HubSpot да разпознаят България като стратегическа цел за навлизане в местния пазар.

Страстта и най-големият талант на Иван са продажбите и дигитализацията на различни по дейност бизнеси. Limacon работи като външен отдел за български и международни компании и им помага в развитието на четири основни дейности – маркетинг, продажби, бизнес дигитализация и организация на събития.

Mинало събитие

дата

Дата:

28 Jan 2021

дата

Начален час:

19:00

Времетраене

Времетраене:

60 min

Лектор

Лектори:

Александър Христов, Любомир Аламанов, Даниел Киряков

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.