Marketing Hype 19 с Гергана Иванова (The Smarts): Социалната отговорност – стратегия за по-добро утре

Marketing Hype 19 с Гергана Иванова (The Smarts)

Това събитие вече отмина, но за щастие го имаме на запис:


Месец октомври бе белязан от началото на една дългоочаквана трансформация в Пловдив - започна ремонтът на два етажа от сградата на първото в България сиропиталище и бивш дом за деца, лишени от родителска грижа „Рада Киркович”. Те ще бъдат превърнати в Комплекс за ранно детско развитие, проект на фондация „За Нашите Деца“. А защо ви казваме това? Разберете за връзката между Limacon и The Smarts на нашия Marketing Hype 19.

Кои теми дискутирахме?

  • Социалната отговорност не е маркетинг трик. Защо марките имат нужда от КСО каузи
  • Избор на кауза. Добрите примери за избор на каузи и реализацията им, които издигат имиджа на компанията. 
  • Тънката граница между показността и автентичността в КСО кампаниите.   
  • Как кризата с Covid-19 промени КСО сектора. Между обединението зад здравната кауза и преекспонирането на темите свързани с пандемията. Какво е бъдещето?

Marketing Hype е уеб поредица, която всеки месец събира на едно място маркетолози, дизайнери, social media специалисти, SEO професионалисти и уеб разработчици от цяла България. Но кой ти гледа титлите? Ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, това е уебинарът за теб!

Гергана Иванова

Гергана Иванова

Управляващ партньор в The Smarts Group

Гергана Иванова е съсобственик и управител на РА The Smarts, както и управляващ партньор в IQMedia, PR агенция Paragraph 42 и продуцентското студио Shoot 

Гергана има над 20 години опит в рекламната индустрия в България. От 1997 година насам нейната професионална кариера е свързана с управлението на клиенти и стратегическото планиране в комуникациите, най напред като част от екипа на международна рекламна агенция, а от 2008 година и като съсобственик на една от изявените творчески агенции на пазара. В клиентското портфолио на групата се нареждат имена като Уникредит Булбанк, Билла България, Electrolux, ИКЕА, Димитър Маджаров, Мол Пловдив, Градус, Крина, Ден и нощ, Sopharmacy, Accenture, CofaceBulgaria, ОLX, Nestle. 

Рекламна агенция The Smarts е носител на редица награди както на българските фестивали, така и на международни форуми. Агенцията е награждавана три пъти с престижната награда EPICA. Сред най-вълнуващите кампании на агенцията са тези, разработени за организации с нестопанска цел. За The Smarts е от особена ценност това да подкрепя каузите на неправителствени организации. Сред тях са подкрепата за Приемната грижа в България, Ранното детско развитие и Превенция от изоставяне на деца, Вечер на добродетелите на Фондация „За нашите деца“, както и Забрана за рекламата на тютюнопушенето. В културната сфера The Smarts e традиционен творчески партньор на Нощ на театрите, Софийски международен литературен фестивал и Фондация „Културни перспективи“

Гергана Иванова  е член на УС на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО), член на Настоятелството на Фондация „За нашите деца“ до май 2020 и член на УС на Съвета на Жените в Бизнеса в България.

Валентина Куцева

Валентина Куцева

Съосновател на Limacon

Валя завършва висше образование в Щутгарт, Германия, а след това живее близо 2 години в Калифорния, САЩ, където трупа опит като маркетинг експерт за група от фирми в индустриалния (B2B) сектор. Преди да се завърне в България, тя е работила в Германия, Холандия и САЩ. Валентина и Иван са основатели на Limacon и дискусиите с тях са една глътка свеж маркетинг въздух за всеки ентусиаст от сферата.

Limacon бе сред първите компании от Пловдив, които подкрепиха стартирането на ремонтните дейности за изграждането на Комплекса за ранно детско развитие. С течение на времето много наши клиенти и партньори също превърнахме в съмишленици, инвестирали в проекта на фондация „За Нашите Деца“.
 

Mинало събитие

дата

Дата:

29 Oct 2020

дата

Начален час:

19:00

Времетраене

Времетраене:

60 min

Лектор

Лектор:

Гергана Иванова

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.