Култура на дарителство в турбулентни времена

Култура на дарителство в турбулентни времена

За съжаление, това събитие вече отмина.
Но за щастие, можеш да го гледаш на запис:

Всяко дете заслужава щастливо детство. Защото се случва веднъж.

 

На 25.03 се проведе уебинарът „Култура на дарителство в турбулентни времена“, организиран от Limacon, в партньорство с агенция Параграф 42.

На фокус беше неспирната подкрепа, която е есенциална, за да продължават успешни проекти с видим, дългосрочен и устойчив ефект върху обществото. Проекти, които хората търсят, помнят и обичат, защото резултатът от тях е измерим в променени човешки съдби.

Такъв проект е изграждането на модерен комплекс за грижа и ранно детско развитие за деца в риск в Пловдив. Там екипът на Фондация „За Нашите Деца” ще предоставя и развива разнообразни социални услуги за постигане на оптимално развитие на децата в ранна детска възраст, подкрепа за сигурна семейна среда и преодоляване на рисковете за живота и здравето на децата.

Кои теми дискутирахме по време на нашата онлайн среща:

  • Каква е мисията на Фондация „За Нашите Деца”
  • Промяната, кипяща в емблематичната сграда на дом „Рада Киркович“
  • Историите на първите инвеститори в ранно детство в Пловдив
  • Каква е културата на даритество по време на криза - полезни КСО практики 
  • Поглед към бъдещето на „Комплекс за ранно детско развитие“ 

Комплексът все още има нужда от подкрепата ни и всеки, който желае, може да изпрати SMS с текст DMS DETSTVO на 17 777

Гости на събитието бяха:

  • Диляна Манева - Мениджър Корпоративна социална отговорност и събития във Фондация "За Нашите Деца"
  • Анка Шопова - Ръководител „Връзки с обществеността“ в Дънди Прешъс Металс
  • Калина Петкова - Мениджър Маркетингови комуникации в Шнайдер Електрик България

Модератор на дискусията беше Иван Бондоков – съосновател на Limacon.

Mинало събитие

дата

Дата:

25 Mar 2021

дата

Начален час:

16:00

Времетраене

Времетраене:

60 min

Лектор

Лектори:

Диляна Манева, Анка Шопова, Калина Петкова

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.