Дигитализация и автоматизация на маркетинг и продажбени процеси

Дигитализация и автоматизация на маркетинг и продажбени процеси

Реалността на днешната световна криза изправи бизнесите пред неподозирани предизвикателства и трудности. Особено за малкия и среден бизнес, попадането в капана на неяснотата и несигурността доведе до взимане на прибързани и болезнени решения за съкратяване на персонал и орязване на всякакви „ненужни“ разходи.

Днес, светът се държи на възможността да комуникира и извършва бизнес чрез интернет повече от всякога. Дигитализацията на една компанията стана приоритет номер 1 за много собственици на бизнес.

Защо е така? Има просто отговор: Защото чрез дигитализация на твоите бизнес, търговски и маркетинг процеси си по-малко зависим от географията и бързо можеш да реагираш на неприятни промени и катаклизми като днешните. 

Дълго време инвестицията в системен маркетинг, в добре подредена търговска стратегия и в оптимизация на бизнес процесите в една компания, се считаше за второстепенна и незначителна за успеха в дългосрочен план. Да, по-лесно се инвестира в нещо, което можеш да пипнеш. Една машина, например. Но днес това не е достатъчно.

Ето защо ние вярваме, че експертизата и знанията, които натрупахме през последните 5 години, днес могат да бъдат от полза на компании, които виждат в сегашната ситуация повече възможности, отколкото проблеми. Компании, които искат да инвестират в подобряване на дигиталното си знание в момент, в който световната икономика е на бавен ход, но рано или късно ще има възход. И те искат да са абсолютно готови, когато това време дойде.

РЕГИСТРАЦИЯ

Предлагаме ви безплатен уебинар от две части. В първата част през май засегнахме следните теми:

  • Предизвикателства, позитиви и етапи на един процес по дигитализация на бизнес, маркетинг и търговски процеси.
  • Какво е Marketing and Sales Alignment /синхронизация между маркетинг и продажби/ и защо е важно за успеха на един бизнес?
  • Маркетинг микс за B2B компании – основни елементи. Дигитални тенденции в B2B продажбите
  • Централизирана платформа за управление на макретинг и търговски процеси като ключов елемент в успеха на дигитализацията

Гледайте видеозапис от част 1 тук: https://www.youtube.com/watch?v=ryeTgPXnsg8

В част втора ще засегнем основно автоматизацията на маркетинг и търговски процеси през решенията на HubSpot и няколко други инструмента.

Ще споделим съвети и трикове при планиране и реализиране на маркетинг и продажбени автоматизации. Ще говорим за:

  • Най-приложимите маркетинг и търговски автоматизации за компании в B2B сегмента.
  • Последните новости в света на автоматизациите.
  • Възможностите за автоматизации в електронната търговия.
  • Някои от най-популярните и иновативните инструменти за автоматизация.

Ще включим примери с автоматизации за имейл маркетинг, продажби през няколко канала, реклами, вътрешни бизнес операции, както и LinkedIn автоматизации.

Подготвили сме много интересна статистика за възвращаемостта на инвестицията при автоматизациите в отделните индустрии, както и за конкретните начини, по които такъв тип кампании оптимизират работния процес.

За кого ще е полезен уебинарът:

  • Компании предлагащи SaaS продукти
  • Собственици на бизнес, особено в B2B сегмента
  • Управители
  • Маркетинг и Търговски директори
  • Дигитални маркетолози и търговци

Дати: 19 май първа част за дигитализация и на 16 юни втора част за автоматизация
Начало: 15:00 ч. ONLINE

За компанията:
Limacon работи като външен отдел за български и международни компании и им помага в развитието на четири основни дейности – маркетинг, продажби, бизнес дигитализация и организация на събития. Повече може да прочетете тук: www.limacon.bg

Limacon e първият за България Sales Solution Provider на HubSpot - една от най-големите платформи в света за управление на клиентски взаимоотношения, оптимизация на продажбени процеси и автоматизация на маркетинг и търговия. 

За лекторите:
Иван Бондоков е съосновател на Limacon. Има над 10 годишен опит в клиентските взаимоотношения. Професионалист в сферата на B2B продажбите с фокус върху намиране на клиенти, преговори и затваряне на сделки. Иван е и в основата на това HubSpot да разпознаят България като стратегическа цел за навлизане в местния пазар.

Георги Стоянов е сертифициран HubSpot експерт. В ежедневната си работа се занимава с изграждането, изпълнението и оптимизацията на търговските стратегии за български и чуждестранни клиенти. Провежда консултации и обучения на екипи при работата им с HubSpot като система за управление на най-важните бизнес процеси за маркетинг, продажби и взаимоотношения с клиентите.

РЕГИСТРАЦИЯ

Mинало събитие

дата

Дата:

16 Jun 2020

дата

Начален час:

15:00

Времетраене

Времетраене:

90 min

Лектор

Лектори:

Иван Бондоков Георги Стоянов

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.