Закуси с Ивайло Нецов: Как COVID-19 промени бизнес моделите на заведенията и магазините в България

Успя ли COVID-19 да разклати бизнеса с доставки на храна или промени навика на българския потребител?

Преодоляхме ли острата си чувствителност към риска, като си дадохме шанс на сравнително нова за страната ни услуга и да вмъкнем частица комфорт в своето ежедневие?

Коя възрастова група потребители отбелязва най-висок ръст на онлайн поръчките на храна?

Могат ли и по-малките обекти и магазини за хранителни продукти да се възползват от предимствата на Foodpanda?

Извънредната обстановка подейства ли отрезвяващо на ресторантьорския бизнес и стимулира ли го да мисли за устойчивостта си в перспектива?

За да си отговорим на тези въпроси, споделихме една от последните юлски утрини с Ивайло Нецов. Той е управляващият директор за България на Foodpanda – най-голямата платформа за доставка на храна (извън Китай), която прави над 4 000 000 поръчки на ден. И макар бизнесът им доскоро да беше предвидим, Ивайло твърди, че COVID-19 тотално преобръща установената цикличност на пазара и променя поведението както на потребителите, така и на служителите в този бранш.
Освен интересен инсайт за потребителското поведение в България, Ивайло сподели интересни прогнози за развитието в бранша и ни издаде някои ключови партньорства на Foodpanda, които очакваме с огромно нетърпение.

Кои са те? Разбери във видеото долу!

 

Гледай цялата ни закуска с него тук:

 


Прочети още:

Предишна новина Следваща новина
ОБРАТНО

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.