Event Center

Безплатен семинар “Анализирай това: Тенденции в пазаруването”

Анализирай това: Тенденции в пазаруването
30.10. / 18:30ч.
Вход: свободен с предварителна регистрация

Интернет е навсякъде! Използваме го по всяко време и от всеки край на страната. Разбира се, в по-големите градове темпото на развитие е по-бурно… и всекидневно. Хората имат повече възможности. Но тези многобройни възможности пряват и живота им по-сложен. И това се отразява на изборите, които правят като потребители.
Навсякъде по света потребителите имат нужда от удобство във всякакви форми. Търсят простота, пестене на средства, улеснение при употребата. А когато говорим за бързооборотни стоки, търсенето на „удобство“ не се отнася само до форматите, продуктите или опаковките.

Как се променят навиците на потребителите?

На семинара ще представим основните моменти от годишния доклад на Nielsen „Тенденции в пазаруването“, чрез който измерваме честота, навици и предпочитания при пазаруването на бързооборотни стоки. Основните въпроси, които ще засегнем, са:
Как пазарува българинът? Колко често? Какво търси? Как избира магазина си? Доколко се влияе от промоции? Вярва ли на собствените марки на магазините? Доколко е важна онлайн търговията?

И понеже сме в сърцето на Тракия, ще поговорим и за пазаруването на козметика.

Лектор: Ива Белокапова, Consumer Insights в Nielsen Bulgaria

За Nielsen България:

Nielsen е водещ световен доставчик на информационни услуги за маркетингови проучвания, аналитични системи, инструменти и професионално обслужване на клиенти. Сред клиентите им са почти всички водещи световни производители и търговци на потребителски стоки, както и компании, които предлагат на пазара различни видове потребителски продукти и услуги.
Измерват пазарни показатели, анализират пазарната динамика, диагностицират и разрешават проблеми на маркетинга и продажбите, идентифицират и улавят възможности за растеж.

МЕСТАТА СА ИЗЧЕРПАНИ!