Marketing Hype, vol. 14: Създаване на успешна digital маркетинг стратегия - от данните до криейтива

Marketing Hype, vol. 14: Създаване на успешна digital маркетинг стратегия със Стелла Цокева

След две страшно полезни издания на нашия традиционен хайп, преминали онлайн, продължаваме през май с още по-впечатляващ vol. 14. Видяхме какво е дизайн актив, чухме за ефективни e-commerce фунни и е време да ви срещнем с още един специален гост от света на digital професионалистите. 

Повечето от вас вече са запознати със стъпките, по които да създадат своята маркетинг стратегия за digital. На този уебинар ще наблегнем специално на тези моменти от процеса, които често се неглижират, а всъщност са ключови за успеха - от стратегията до изпълнението... и след това. 

Откъде тръгваме, как пътуваме и най-важното - ЗАЩО правим всяко едно нещо по този път. Всичко това ще обсъдим на фона на нестандартно case study от американския пазар, което минава през всички стъпки на работата ни по този проект. Очаквайте да разширите кръгозора си и се подгответе за силни послания и въздействащи криейтиви.

Уебинарът ще е полезен за маркетинг специалисти на всички нива, както и собственици на бизнеси, особено в сектори, при които се цели lead generation. Разбира се и за всеки, който иска да научи повече и да се развива в дигиталния маркетинг.

РЕГИСТРАЦИЯ

На вашето внимание: Стелла Цокева, Digital Marketing Strategist в What If Agency 

Стелла се занимава с маркетинг от 14 години, преминавайки постепенно от традиционен към изцяло дигитален маркетинг. В момента е съдружник и Digital Marketing Strategist в агенция What If, където отговаря за създаването и изпълнението на цялостни дигитални стратегии за клиентите. Има опит както с B2C брандове от ранга на Philadelphia, Lavazza, Jägermeister, Верея, Opticlasa, Победа, AIKO, Фантастико и други, така и с големи B2B компании, опериращи на международния пазар.

What If е дигитална агенция от ново поколение, движена от страстта към иновации и високи технологии, с офиси в България и САЩ. В проектите си съчетава уникална креативна визия с неповторимо визуално съдържание, за да осигури потребителско преживяване, което изгражда автентична връзка между клиентите и брандовете.

Очакваме ви на 28.05, точно от 19:00 ч. пред вашите устройства, а чаша вино е препоръчителна компания.

РЕГИСТРАЦИЯ

Mинало събитие

дата

Дата:

28 May 2020

дата

Начален час:

19:00

Времетраене

Времетраене:

60 min

Лектор

Лектор:

Стелла Цокева

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.