Marketing Hype, vol. 13: E-commerce фунии за дългосрочни резултати

Marketing Hype, vol. 13: E-commerce фунии за дългосрочни резултати с Виктор Стоилов

Дори по време на изолация ние от Лимакон не спираме да се грижим за вашето развитие, с полезни теми, съобразени с нуждите на бизнеса. Събитията ни са изцяло в дигитална среда и на нашите безплатни уебинари продължаваме да ви срещаме професионалисти.

През март посветихме първия онлайн хайп на дизайн актива и визулната идентичност с Жоро Ангелов. През април обръщаме поглед към рекламните кампании в 13-тото издание на формата. 

Marketing Hype е двучасово събитие веднъж в месеца, което събира на едно място маркетолози, копирайтъри, дизайнери, специалисти в социалните мрежи, SEO специалисти и уеб разработчици. Датата е 29.04 и в познатия на всички час 19:00 ще ви е необходим само интернет, за да бъдете наша публика от вкъщи.

На вашето внимание: Виктор Стоилов, основател и CEO на Markademics 
 

— ТЕМА —
„E-commerce фунии за дългосрочни резултати“
 

Виктор ще ви покаже една малко по-дълга, но изключително интересна фуния за онлайн магазини, в която се отдава специално внимание на всеки един елемент от customer journey-то на потенциалните клиенти. Тази фуния може да се модифицира и за други типове бизнеси, които работят активно в сферата на дигиталния маркетинг.

Регистрация: https://limacon.webinargeek.com/marketing-hype-vol-13

По време на уебинара ще говорим за:

  • Важността на цялостната рекламна система за онлайн магазините
  • Как правилно да бъде построявана фунията, така че да гарантира по-голям поток от нови клиенти, които са много по-добре запознати с дейността и ценността на бранда
  • Какви възможности дава Facebook за по-комплексно и проследимо customer journey
  • Какви са плюсовете и резултатите от използването на този тип фунии.

Повече за нашия гост през април:
Виктор Стоилов е онлайн маркетинг специалист и основател на дигитална агенция Markademics. Работи по изграждането на стратегии за рекламиране на онлайн магазини, като има опит с клиенти от над 10 страни, сред които САЩ, Сингапур, Канада, Австралия и други. През 2019 взима приз за най-добър млад онлайн маркетолог в България за ecommerce.

Духът на хайпа е жив, ако си имате вино за компания - супер, ще си кажем online „Наздраве!“ след уебинара. Очакваме ви пред екраните на вашите устройства, за една различна маркетинг сряда вечер!

Mинало събитие

дата

Дата:

29 Apr 2020

дата

Начален час:

19:00

Времетраене

Времетраене:

90 min

Лектор

Лектор:

Виктор Стоилов

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.