Marketing Hype, Vol. 11: Must-have микс в дигиталния маркетинг: Google search, Google display, Facebook ads, Email, Push

Marketing Hype, Vol. 11: Must-have микс в дигиталния маркетинг с Геннадий Воробьов

2020 година започна силно за нашите #МаркетингМайни, които мотивирахме да превземат още една платформа – LinkedIn. Юбилейното издание с Александър Кръстев беше много полезно, а сега е време да задълбаем още по-дълбоко в интсрументите за развитие в дигиталната среда.

Marketing Hype е двучасово събитие веднъж в месеца, което събира на едно място маркетолози, копирайтъри, дизайнери, специалисти в социалните мрежи, SEO специалисти и уеб разработчици от Пловдив. Но кой гледа титлите…, ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, добре си дошъл.

НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ: ГЕННАДИЙ ВОРОБЬОВ, СЪОСНОВАТЕЛ И РЪКОВОДИТЕЛ НА РЕЗУЛТАТНО ОРИЕНТИРАНА ДИГИТАЛНА АГЕНЦИЯ NETPEAK BULGARIA.

 

— ТЕМА —

„MUST-HAVE МИКС В ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ: GOOGLE SEARCH, GOOGLE DISPLAY, FACEBOOK ADS, EMAIL, PUSH“

 

Разговорът ще бъде фокусиран върху това кои канали от дигиталния микс в момента се представят най-добре, какви са преимуществата на всеки един от тях, как да ги използваме за постигане на максимални резултати и как да отчитаме правилно получените от всеки канал метрики.

Ще разгледаме и няколко практически насочени case studies от работата по проекти на Netpeak, предимно за българския пазар. Презентацията ще е полезна за всички, които работят в сферата на дигиталния маркетинг, за бизнеси, които целят да инвестират в своето онлайн присъствие, както и за специалисти и маркетинг директори.

Ще бъде интересно издание, а както винаги networking частта е задължителна, от нас хапването и по чаша вино. Отделете си тази вечер за вдъхновение. 

Геннадий Воробьов

Геннадий Воробьов

Netpeak

Той е в дигиталния бранш от 2008 година. В Netpeak участва в построяването на бизнес процесите на агенцията, реализация на маркетинг стратегии на ключови клиенти и на такива с потенциал и развитие на партньорската програма. Сертифициран Google Analytics и Google AdWords специалист, който преподава в Softuni Digital, трейнър в Google Partners (съвместен проект на Google и Softuni Digital – курс за Google Analytics и Train the trainers в рамките на Дигитален гараж). Геннадий организира ежегодната конференция Online Advertising, журира уеб конкурси в България и презентира на конференции в България и чужбина. Netpeak е резултатно ориентирана дигитална агенция с фокус върху SEO и PPC рекламата, основана през 2006, българския клон е създаден през 2014 чрез сливане с Optimization.bg (основана през 2010).

Mинало събитие

дата

Дата:

27 Feb 2020

дата

Начален час:

19:00

Времетраене

Времетраене:

2 часа

Лектор

Лектор:

Геннадий Воробьов

Абонирай се

Абонирай се за имейли (без спам) с новостите от света на маркетинга и продажбите, с полезни статии от събития и с дати за следващите ни обучения.