Event Center

Продажбени умения за търговски и производствени компании

КОГА: 16.02.
ОТ КОЛКО: 09:00ч.
ЦЕНА: 300лв. /включва учебни материали и две кафе-паузи/
КЪДЕ: Limacon Event Center, Пловдив
ЗА ЗАПИСВАНЕ:  https://goo.gl/kJ2Cii

В Limacon продължаваме с експертните обучения по една от любимите ни теми – продажбите.
Изкуството да продаваш добре се свързва с най-различни hard и soft skills и способността да ги използваш балансирано и в умел микс, е ключът към устойчивия успех на всеки търговец.
Това еднодневно обучение ще ви зареди с много знания и ще ви накара да предизвикате уменията си. Ще ви даде основа, но ще надгради и върху актуалния ви опит и експертиза.
Ето какво ще имате възможност да научите през този ден от Бойко Боев:

  1. ЗНАЧЕНИЕ НА ПРЕДСТАВИТЕ И НАГЛАСИТЕ
  • Към мен и моето развитие
  • Към търговската професия
  • Към клиентите
  • Към фирмата и продуктите
  1. ТЕХНИКИ ЗА СЪЗДАВАНЕ НА ПОЛОЖИТЕЛНИ ПРЕДСТАВИ И НАГЛАСИ
  • Преди важна среща с клиент
  • Преди да започна важна или друга задача
  • Преди среща с трудни хора
  • Когато съм изправен пред трудност или препядствие
  • Когато получа оплакване от клиент
  1. КЛЮЧОВИТЕ ВЪПРОСИ ЗА ВСЕКИ ТЪРГОВЕЦ
  • От какво зависи постигането на търговски резултати над средните?
  • Какво всъщност е продаването?
  • Коя е главната цел на търговеца?
  • Кой е най-важният въпрос, който да си задам преди важна среща с клиент?
  • Кое е по-важно–аз да съм симпатичен на клиента или той на мен?
  1. ПОДГОТОВКА ЗА СРЕЩА С КЛИЕНТА
  • Подготовката е 90% от успеха!
  • Поставяне на конкретни, измерими и постижими цели
  • Техническа подготовка
  • Умствена подготовка
  1. ТЕХНИКИ ЗА ТЪРГОВСКИ ПРЕГОВОРИ И УБЕЖДАВАНЕ
  • Разкриване на нуждите, проблемите и мотивите на клиента чрез задаване на различни типове въпроси
  • Съобразяване на въпросите със стила и типа личност на клиента
  • Насочване на клиента към желаната посока чрез обосноваване на въпросите
  • Силата на мълчанието като техника за убеждаване
  • Активно слушане
  • Реакция на положителни твърдения
  • Реакция на отрицателни твърдения
  • Смяна на темата като техника за замразяване на негативите
  1. СПОСОБНОСТТА ДА ВЪЗДЕЙСТВАШ И УБЕЖДАВАШ
  • Закони на въздействието върху хората
  • Елементи на личното влияние
  • Повишаване на личното въздействие

ЗА ОБУЧИТЕЛЯ:
Бойко Боев е роден през 1967 година във Франкфурт на Майн – Германия.
Собственик и управител на ТРЕКОМ ЕООД ( Тренинг, Коучинг, Менторинг), компания за интервални тренинги, обучения и консултации по управление и организационно развитие. Межуднародно сертифициран бизнес треньор и лектор..

От практици за практици
Работил е като мениджър продажби в  SPARKY, търговски управител в METRO Cash & Carry, Управител в БД ТУРС ООД, Зам. Изпълнителен Директор в НАФТИМЕКС Интернешънъл АД, Управляващ съдружник в ДИМАТЕКС-БЪЛГАРИЯ ООД.
Бизнес треньор към международната компания Густав Кезер Тренинг Интернешънъл.
Немски възпитаник, завършил е Мениджмънт във „Висш Технически и Икономически Университет – гр.Берлин / Германия.
Повече от 20 години търговски и мениджърски опит в областите – международна търговия и представителство на чужди компании,мениджмънт,туризъм и собствен бизнес.

  • Дългогодишен опит в продажбите на външни пазари и управлението на мултинационални и мултикултурни екипи, работа с клиенти и различни държавни и частни организации
  • Богат опит и познания  в областите външна търговия, организация и управление на стопански структури, маркетинг и продажби, мениджмънт и лидерство
  • Консултантски опит и практика в изграждане на фирмени структури, изграждане и управление на търговски екипи, презентации и обучения на мениджъри и  лидери
  • Води обучения на български и немски  език
  • Съчетава и успешно адаптира добрите немски и швейцарски бизнес практики и  техники за развитие на потенциала на  служителите  в средата на българския бизнес.
  • Води обучения на немски и български език в страната и чужбина.

ОЧАКВАМЕ ВИ!!!