Event Center

Практическо обучение: Бизнес комуникация и Управление на взаимоотношения

бизнес комуникация и управление на взаимоотношения

КОГА и КЪДЕ:

  • 11.12.2018 г. (вторник)
  • От 10:00 до 17:00 часа
  • В Limacon Event Center

ЦЕНА:

  • 279 лв. /без ДДС/

РАННО ЗАПИСВАНЕ до 07.12.:

  • 199 лв. /без ДДС/

ЗА ЗАПИСВАНЕ:

http://bit.ly/businesscommunicationteamtime


ЩИПКАТА СОЛ В РЕЦЕПТАТА ЗА УСПЕШЕН БИЗНЕС

… Това е професионалната бизнес комуникация. Тя трябва да е издържана по всички световни стандарти, адекватна и, разбира се, успешна. Ако отговаря на тези условия, се превръща в най-важния елемент за успеха на всеки бизнес, защото води след себе си до:

  • Доволни клиенти
  • Здрави партньорства
  • Дълготрайни връзки
  • Лоялни клиентски отношения
  • Повече и по-добри препоръки

Колкото и добра услуга или продукт да предлагате, само по себе си това не е достатъчно. Нуждаете се от силни и доверени бизнес партньори. И именно такива може да спечелите, ако подобрите начина си на общуване, ако обърнете повече внимание на вербалната и невербалната си комуникация. Защото…

НАД 40% ОТ ХОРАТА НЕ СПАЗВАТ БИЗНЕС-ЕТИКЕТ ПРИ КОМУНИКАЦИЯ С КЛИЕНТИ, ПАРТНЬОРИ И ДОРИ С КОЛЕГИТЕ СИ

… А от това може да пострада целия бизнес.

Писането на имейли все още е най-предпочитаният способ за комуникация от бизнесите. Сигурни ли сте обаче, че пишете правилно структурирано и добре издържано своите мейли към клиенти и партньори?

Външният ви вид и поведение също се отразяват пряко на начина, по който влияете на отсрещната страна. Умеете ли да контролирате тази част от идентичността си?

Профилите в социалните мрежи са дигиталното ви лице, което показвате пред света. Ето защо е изключително важно как изглеждат вашите профили в LinkedIn и Facebook. Когато работите в една компания, на какъвто и да е пост, вие сте представител на тази компания 24/7. Всеки ваш канал, дори и личен, е канал за формиране на мнение на хората за конкретната компания. Замисляли ли сте се за тази гледна точка?

Вътрешнофирмената комуникация, макар и подценявана, често е причина за вътрешнофирмени проблеми и професионални конфликти. Неправилното писане на имейли, неточното форматиране на документи или изготвяне на оферти, презентациите с неточен дизайн и фактология и т.н. са трън в очите на колегите, които се стараят да бъдат винаги на високо ниво в своята бизнес комуникация. Хрумвало ли ви е това?

 

КАКВА Е ЦЕЛТА НА ПРАКТИЧЕСКОТО ОБУЧЕНИЕ ЗА БИЗНЕС КОМУНИКАЦИЯ?

  • Да представи стандарти за комуникиране – между колеги и извън компанията
  • Да сподели техники и добри практики за успешна комуникация в различни ситуации
  • Да даде детайлна информация за стандартите на представяне в социалните мрежи

 

КОИ СА ОСНОВНИТЕ ТЕМИ, КОИТО ЩЕ ЗАСТЪПИМ?

Как върви комуникацията в бизнеса. Основни принципи на комуникационния цикъл и как той се пречупва в бизнес общуването. Бизнес етикет – общоприети правила и особености на комуникацията в срещи, по телефон и по имейл. Вербална, невербална и пара-вербална комуникация от бизнес гледна точка. Комуникационен айсберг, филтриране и изкривяване на информацията – как да управляваме тези процеси.

Адаптиране на личния комуникационен стил към този на отсрещната страна. Опознаване на различни комуникационни стилове и профили. Особености на собствения ни стил на комуникация и осъзнатост за влиянието му върху останалите. Как да се адаптираме към различни комуникационни профили и да говорим на техния език. Разпознаване на собствените емоции и тези на отсрещната страна – управление и контролиране. Комуникация в екип и комуникация с клиенти.

Умения за влияние и техники за убеждаване. Нагаждане към отсрещната страна – структуриране и управление на взаимодействието с отсрещната страна. Разпознаване на интересите и нуждите на отсрещната страна и поддържане на успешни взаимоотношения. Интерпретиране на техните вербални/невербални сигнали за съгласие, подаване и прикриване на информация. Управление на комуникацията и емоциите в нея – емоциите като средство за влияние на взаимоотношенията.

Социални мрежи. Ролята им в съвременната бизнес комуникация и как да ги управляваме. Избор на конкретна социална мрежа според профила на желаната публика. Дигиталната комуникация – успешни формати на съобщения, интензивност и визуални съобщения.

 

ЗА КОГО Е ПОЛЕЗНО ТОВА ОБУЧЕНИЕ:

  • Ръководители на екипи
  • Мениджъри и специалисти „Ключови клиенти“
  • Търговци
  • Офис мениджъри и асистенти
  • Служители в кол центрове
  • Всеки, който иска да подобри бизнес комуникацията си

 

ОБУЧЕНИЕТО Е С МАКСИМАЛНА ПРАКТИЧЕСКА НАСОЧЕНОСТ, ЗАТОВА МЕСТАТА СА ОГРАНИЧЕНИ ДО 20!

* За представители на НПО-сектора предоставяме 1 безплатен билет. Ако сте от неправителствена организация и имате желание да се включите, пишете ни на welcome@limacon.bg с имена и мейл на евентуален участник и на 30.11. ще изтеглим на случаен принцип един печеливш!

КОЙ ЩЕ ВОДИ ОБУЧЕНИЕТО?

Нора Стефанова е Мениджър Български пазар в Teamtime International Ltd. Отговаря за бизнес развитието в компанията, разработването на нови региони и клиенти.

Като част от екипите на Teamtime International и AIMS International през годините е натрупала ценен опит като Мениджър проекти и Старши консултант в голямо разнообразие от проекти в сферата на Човешките ресурси. Има безценен опит в: програми за обучение и развитие; набор и подбор на специалисти, експерти и мениджъри на средно и високо ниво; центрове за оценка; консултантски проекти за одит на човешките ресурси и изграждане на процедури за оценка на представянето; вътрешна комуникация; комплексни аутсорсинг услуги за изграждане политиките за човешки ресурси. Участвала е в планирането, организирането и провеждането на мащабни тиймбилдинг събития за български и международни компании.

Нора Стефанова има разнообразен опит във вътрешни и външни проекти, свързани с маркетинг на човешките ресурси, разпространение и популяризиране на проектни и организационни резултати, външна HR комуникация и други услуги, подпомагащи работодателския имидж на клиента. През последните години развива и провежда няколко международни обучителни програми в Унгария, Малта, Италия и Кипър, в насока подобряване капацитета на организациите да изграждат и популяризират по-добре собствения си имидж от гледна точка на работа с хора.

Нора е дипломиран Мениджър Човешки ресурси към Бизнес училището на Барселонски автономен университет. Има дългогодишен практически опит в разработване и координиране на проекти по Европейски програми в областта на изграждане на капацитет на организации, екипи и личности, образование за възрастни и неформални форми на обучение, както и в процеса по привличане и развитие на таланти по Европейски проекти в България и чужбина. Има над 10 години опит като ментор на чуждестранни граждани, работещи по дългосрочни проекти в България.

 

За информация относно отстъпки за участие на повече от двама души, пишете ни на welcome@limacon.bg

 

ЗА ЗАПИСВАНЕ: