Event Center

Marketing HYPE, vol. 8: Важността на скоростта в Digital

Marketing HYPE, vol. 8: Важността на скоростта в Digital

Направихме един вълнуващ старт на новия хайп сезон през септември с Катя Тодорова и темата за маркетинг и бранд стрегията. Научихме много, а залата отново беше пълна с готини #МаркетингМайни, с които се получи страхотна дискусия! Имаше нови лица, имаше и ветерани хайпъри, а атмосферата пак беше супер вдъхновяваща.

Marketing Hype е двучасово събитие веднъж в месеца, което събира на едно място маркетолози, копирайтъри, дизайнери, специалисти в социалните мрежи, SEO специалисти и уеб разработчици от Пловдив. Но кой гледа титлите…, ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, добре си дошъл.

На вашето внимание: Александър Иванов, oбразователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative и изпълнителен директор на дигитална агенция CreateX

— ТЕМА —

„Важността на скоростта в Digital“

С Алекс ще говорим за няколко вида скорости, всички от тях важни! От гледна точка на усвояване и прилагане на информация, да бъдем релевантни в постоянно променящия се digital свят. Ще обсъдим как трябва да се адаптиране с нови похвати и модели, да правим промяна на стратегии, платформи и инструменти.

Трябва да се стараем да бъдем първи в съдържанието, което представяме и първи да разбираме за новостите, първи да ги тестваме и първи да ги прилагаме. Именно скоростта е променливата на успеха в digital! Именно по този повод бързаме да ви представим и госта ни.

Александър Иванов

В периода от 2014 – 2016 е един от учителите по програма “Заедно в Час” преподавал е информационни технологии. В момента е и управляващ съдружник на една от най-бързо развиващите се фрийланс базирани агенции CreateX. Бил е Координатор и лектор на международен Еразъм + проект базиран на метода “обучение чрез преживяване” с обучения в 5 държави. Започва професионалния си път, като вицепрезидент и лидер на локалният трейнинг екип на AIESEC Свищов по време на студентството си в Стопанската Академия, където завършва финанси.