Event Center

Marketing HYPE, vol. 7: Успешна и ефективна маркетинг и бранд стратегия

Marketing HYPE, vol. 7: Успешна и ефективна маркетинг и бранд стратегия

Готови ли сте за един вълнуващ старт на новия Хайп сезон? #МаркетингМайни, много се радваме, че цяло лято имаше активни въпроси кога пак ще имаме събитие! Ето, събрахме сили и даваме начало на безплатните семинари Marketing Hype отново!

Marketing Hype е двучасово събитие веднъж в месеца, което събира на едно място маркетолози, копирайтъри, дизайнери, специалисти в социалните мрежи, SEO специалисти и уеб разработчици от Пловдив. Но кой гледа титлите…, ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, добре си дошъл.

На вашето внимание: Катя Тодорова, създател и управител на MEmotion

— ТЕМА —

„Какво включва успешната и ефективна съвременна маркетинг и бранд стратегия за бизнеса?“

По време на събитието ще разнищваме реални case studies и ще обсъждаме примери от работата и успешните практики на госта ни. За разнообразие ще се потопим и в света на туристическите бизнеси, от където може да научим много.

Катя основава бутиковата дигитална бранд агенция MЕmotion през 2013 г. През 2015 г. MEmotion става част от CLIENTRIC Group. – консорциум от компании в сферата на иновативните софтуерни и интерактивни маркетинг решения, в който Катя е управляващ партньор.

Към днешна дата Катя и екипа й стоят зад повече от 100 успешни бранд стратегии и решени маркетинг казуса за бизнесите. Освен бутиковата дигиталната маркетинг агенция, Катя развива активно от групата още компанията CLIENTRIC HoReCa – лидер на българския пазар за marketing & sales решения в туризма и CLIENTRIC Academy – академия за иновации в туризма.

Отделете си тази вечер за вдъхновение. Няма правила. Само дискусията и knowledge sharing-a са задължителни 😊

Ето го и Фейсбук събитието, чрез което може да се похвалиш, къде ще ходиш, а то ще ти напомни пак час преди събитието!

А какво се случи от началото на годината до момента виж тук: Marketing Hype vol.1 ; Marketing Hype vol. 2 ; Marketing Hype vol. 3 , Marketing Hype vol. 4, Marketing Hype vol. 5 и Marketing HYPE, vol. 6