Event Center

Marketing HYPE, vol. 5: Creative Storytelling

MARKETING HYPE VOL. 5: Creative Storytelling

Случи се! Вече 4 пъти! С пълна зала! И ще продължи да се случва – събитието пътеводна звезда, на цяла вселена #МаркетингМайни… А петият път ще е осветен от креативен заряд!

Marketing Hype е двучасово събитие веднъж в месеца, което събира на едно място маркетолози, копирайтъри, дизайнери, специалисти в социалните мрежи, SEO специалисти и уеб разработчици от Пловдив. Но кой гледа титлите…, ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, добре си дошъл.

Регистрация: https://share.hsforms.com/1UwfR6kb-Qh6tgf9W6S8GKw2197f

На вашето внимание: Александър Дурчев, основател и СЕО на All Channels Communication Group (ACCG).

— ТЕМА —

 

„Creative Storytelling“

 

Творческото разказване привлича зрителя към съдържанието ви. То ги въвежда във вашия свят и създава съпричастност и връзка с вашата марка или продукт. Зрителите, които се идентифицират с вашия продукт на емоционално ниво, са много по-склонни да се превърнат в лоялни клиенти. Изкуството за разказване на истории е изключително важно умение, търсено от всеки маркетинг екип. Историите направляват и дават смисъл, те са отражение на човешката мисъл, тъй като хората най-често запаметяваме факти под формата на истории.

Александър има магистърска степен по PR и по бизнес администрация. В момента е докторант в СУ „Св. Климент Охридски” и завършва магистърската си степен по политически мениджмънт в НБУ. Преподавател е в Американския университет в Благоевград, в СУ „Св. Климент Охридски“ и лектор на редица български и международни форуми. Той е учредител и представител на Innovation in Politics Institute за България. В периода 2011-2014 г. е председател на Българската асоциация на PR агенциите.

ACCG е носител на стотици български и международни отличия в сферата на PR, реклама, дигитални комуникации, бизнес развитие и управление на човешките ресурси. Групата е комуникационен партньор на Avon, Philips, Discovery Channels, Heineken Bulgaria, Jameson, Kaufland, Decathlon, Европейската комисия, DM, JDE, The Mall, LG, BASF, Mastercard, „Оргахим“ и др.

Сигурни сме, че с него комуникацията ще тече по всички канали и ще ви залее с полезна информация!

Участието е напълно БЕЗПЛАТНО, но ви молим да се регистрирате предварително, за да предвидим виното 😉 https://share.hsforms.com/1UwfR6kb-Qh6tgf9W6S8GKw2197f

Отделете си понеделник вечер за вдъхновение. Няма правила. Само дискусията и knowledge sharing-a са задължителни 😊

Ето го и Фейсбук събитието, чрез което може да се похвалиш, къде ще ходиш, а то ще ти напомни пак час преди събитието!

А ето какво се случи до момента: Marketing Hype vol.1 ; Marketing Hype vol. 2 ; Marketing Hype vol. 3  и Marketing Hype vol. 4