Event Center

Marketing HYPE, vol. 4: Influencer Marketing

MARKETING HYPE VOL. 4: INFUENCER MARKETING

Четири са сезоните, четири са стихиите, четири са посоките на света… на 24.04 при нас се очаква една пролетна стихия идваща от запад /София/!

Числото 4 символизира божествен процес, процес на пречистване – очакваме ви в най-чистото ви състояние на #МаркетингМайни! Бъдете готови да попивате знания и да бъдте influence-нати от нашия хепънинг!

Marketing Hype е двучасово събитие веднъж в месеца, което събира на едно място маркетолози, копирайтъри, дизайнери, специалисти в социалните мрежи, SEO специалисти и уеб разработчици от Пловдив. Но кой гледа титлите…, ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, добре си дошъл.

Регистрация: www.share.hsforms.com/1QuYc2H5FRwqPjsfA5OpGzA2197f

На вашето внимание: Лазар Радков, Управител на Live to Lift и основател на Капачки за бъдеще.

— ТЕМА —

 

„Infuencer Marketing“

 

Кой е инфлуенсър – индивид, който има силата да влияе върху решенията за закупуване на други хора поради неговия/нейния авторитет, знание, позиция или връзка с аудиторията.

Ще разгърнем темата доста повече с помощта на нашият гост:

Лазар Радков завършва специалност “Наука за храненето” в Хамбург, Германия, въпреки че заминава с първоначалната идея да стане инженер. Той е основател на Live to Lift, помага на хората да подобрят начита, по който се чувстват и по който изглеждат. Основател и главен събирател в „Капачки за бъдеще”. Човекът, седящ зад предизвикателството „30 за 30”. Автор на книгата „Яж шоколад и отслабвай”. Последните години се е отдал предимно на просветителска дейност и се е заел с богоугодната мисия да просвещава масите. Водил е семинари, лекции и обучения в Академията на Telerik, HP, SoftUni, Академия “Аз мога тук и сега!”, Seeburger, Grinders, Kizombaholics BG, Център за работа със зависимости и други. Вярва, че повечето хора не покриват дори две от следните бази – адекватно движение, хранене, почивка и забавление – и се опитва да пише [книга] по въпроса.

Участието е напълно БЕЗПЛАТНО, но ви молим да се регистрирате предварително, за да предвидим виното 😉 https://share.hsforms.com/1QuYc2H5FRwqPjsfA5OpGzA2197f

Отделете си срядата за вдъхновение. Няма правила. Само дискусията и knowledge sharing-a са задължителни 😊

Ето го и Фейсбук събитието, чрез което може да се похвалиш, къде ще ходиш, а то ще ти напомни пак час преди събитието!

А ето какво се случи до момента: Marketing Hype vol.1 ; Marketing Hype vol. 2 ; Marketing Hype vol. 3   Запиши са за Vol. 4 сега: