Event Center

MARKETING HYPE VOL. 2: Брандовете живеят…..и се променят

Маркетинг майни,

време е за втората ни среща и сме суууупер екзалтирани, че след огромния интерес към Жоро Малчев от Xplora сега имаме възможността да ви представим една наша си звезда от компания, чиито продукти се ползват в почти всяко домакинство в България, а и в други страни.

На вашето внимание:  Теодора Вълчанова, Маркетинг мениджър в МЕКСОН

 

—ТЕМА—

„Брандовете живеят…и се променят“

 

МЕКСОН е компанията производител на марки като Medix, Alvina, Razor, LEX и Stilena. Вече близо 4 години Теодора се грижи за развитието и „живота“ им на пазара. Това е голяма отговорност и предизвикателство, предвид богатото портфолио и лидерските позиции на компанията в FMCG сектора. Освен на българския пазар, МЕКСОН развива дейността си и на различни външни пазари, където все по-успешно налага продуктите си.

С повече от 15 години опит, кариерното развитие на Теодора е преминало през различни компании като: матраци ТЕД, Вила Любимец и Каменица. Икономическото си образование е завършила в УНСС, след което го допълва с две магистратури – първа „Финанси“ в Стопанска академия “Д. А. Ценов”, гр. Свищов и втора „Administration des entreprises“ към университета в Нант, Франция.

Теодора “гори” за всеки проект по който работи и няма търпение да сподели част от опита си с вас!

Участието е напълно БЕЗПЛАТНО, но ви молим да се регистрирате предварително, за да предвидим виното 😉

Отделете си срядата за вдъновение. Няма правила. Само дискусията и knowledge sharing-a са задължителни 😊