Event Center

Marketing HYPE, vol. 10: Митове и легенди за LinkedIn – професионална платформа за бизнес или сайт за работа

Закрихме 2019 с нашата прекрасна Валентина и темата “Златен подход за успешна маркетинг стратегия” и навлизаме в зоната на хайпа през 2020 с пълна сила. Подготвили сме много интересни гости с различни теми, които да са ви от полза по пътя на развитието! На 30 януари ще посрещнем един мега впечатляващ човек, който ще бъде в свои води, защото ще говори зааа… LinkedIn! Да, времето дойде, направете си профил, ако още нямате.

Marketing Hype е двучасово събитие веднъж в месеца, което събира на едно място маркетолози, копирайтъри, дизайнери, специалисти в социалните мрежи, SEO специалисти и уеб разработчици от Пловдив. Но кой гледа титлите…, ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, добре си дошъл.

На вашето внимание: Александър Кръстев, консултант по дигитален маркетинг, основател на BookMark и създател на “Аз чета”

 

— ТЕМА —

„Митове и легенди за LinkedIn – професионална платформа за бизнес или сайт за работа“

 

По повод 10-тото, юбилейно издание на MarketingHype Алекс ще ви разкаже 10 мита за LinkedIn, които бързо и сигурно ще развенчаe. Ще ви покаже нагледно и конкретни тактики за работа с мрежата. А кой е Алекс?

Александър Кръстев

Той развива успешни комуникационни канали в онлайн среда вече повече от 12 години, а от края на 2017 г. е начело на дигиталната агенция BookMark. Завършил е журналистика в Софийския университет и е магистър по Публична комуникация със специализация в областта на блоговете и социалните медии. Създател и редактор „Новини“ в най-големия сайт за книги и четене в България – многократно награждаваният AzCheta.com. През 2013 г. става носител на наградата „Рицар на книгата“ на Асоциация „Българска книга“ и получава титлата „Посланик на библиотеките“ от Българската библиотечно-информационна асоциация.

Александър е автор на първата българска специализирана е-книга „LinkedIn – Социалните контакти в полза на бизнеса“ през 2010 г. За изготвената и реализирана комуникационна стратегия около книгата получава наградата „PR Студент на годината“ от Българското дружество за връзки с обществеността. В момента е хоноруван преподавател по дисциплината “Социализиране на бизнес комуникацията – LinkedIn” в магистърска програма на Нов български университет.

Автор на блога “The Dreamreader”, създател на различни групи в най-голямата професинална мрежа в света LinkedIn. Консултант е на няколко книги с бизнес насоченост, сред които „Партизански маркетинг“ на Джей Конрад Левинсън, „Креативният гений“ на Питър Фиск, „Социалният бум!“ на Джефри Гитомър.

Ще бъде интересно издание, а както винаги networking частта е задължителна, от нас хапването и по чаша вино. Отделете си тази вечер за вдъхновение. 😊