Event Center

Marketing Hype Vol. 1: Дигитален маркетинг на 7-ма скорост през 2019

Marketing Hype с Георги Малчев

Маркетинг майни,

На 30.01 стартираме нов сериен формат . Кръстихме го Marketing Hype!
Marketing Hype е двучасово събитие веднъж в месеца, което ще събира на едно място маркетолозите, копирайтърите, дизайнерите, специалистите в социалните мрежи, SEO специалистите и уеб разработчиците в Пловдив. Но кой гледа титлите…ако обичаш маркетинга и искаш да се развиваш в тази сфера, добре си дошъл.

Всеки път при нас ще има по един по-специален гост от близо и далеч, който в рамките на 45 мин. ще запали дискусията ни. Планираме да поканим специалисти от всички градове в България, за да стимулираме обмяната на опит и полезни примери от практиката.

Ще бъдем особено щастливи, ако всички прегърнете каузата Marketing Hype, защото само #заедно ще успеем да се развием и да развием #Пловдив.

— ТЕМА —

Първото събитие ще посветим на темата „Дигитален маркетинг на 7-ма скорост през 2019“, в която ще споделим много нови маркетинг рецепти за 2019 и изкъртващи примери от практиката през 2018.

— ГОСТ —

Човекът, който поканихме, защото той винаги „кърти“ е…(барабани)…Георги Малчев! (excited)

В момента Георги е управляващ съдружник в агенцията за интегриран дигитален маркетинг xplora.bg. Макар агенцията да съществува само от 3 години тя се нарежда на 5-то място в класацията на Капитал на дигиталните агенции, и то с оборотите от втората година на агенцията. Агенцията се нарежда и на 5то място за 2018 сред агенциите по управлявани бюджети в Google екосистемата.

Клиенти на Xplora за целия си дигитален маркетинг са над 50 мултинационални и местни компании, от бързооборотни стоки, през индустриални продукти, до финансови услуги. Сред клиентите на агенцията са Schneider Electric в България и Израел, както и Сладкарници Неделя за България и Румъния, Престиж 96, както и Rice Up и Iuvo за България и чужбина, и компании като Groupama, Medix, Acer,, Easycredit, Danone, Viessmann, Philips, Queen’s и Софийската опера за България.

Георги притежава впечатляващ бизнес и маркетинг опит – като член на съвети на директорите, оперативен директор, директор бизнес развитие, управленски консултант.
Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет, както и Project Management for Digital Marketing, Digital Marketing for B2B, Strategic Digital Marketing в Softuni Digital.

Сертифициран управленски консултант и сертифициран за управление на операциите. Завършил е executive MBA към Американския университет. Георги често е модератор и панелист на форуми за мениджмънт, маркетинг и реклама.

Член на Управителния съвет на IAB Bulgaria от 2016 г. Член е на журито на IAB Mixx Awards през последните 3 години.


Участието е напълно БЕЗПЛАТНО, но ви молим да се регистрирате предварително, за да предвидим виното 😉

Отделете си срядата за вдъновение. Няма правила. Само дискусията и knowledge sharing-a са задължителни 😊

МЕСТАТА СА ИЗЧЕРПАНИ!

Но не се отчайвайте. Това не е краят! В случай, че не получим потвърждение от всички записали се участници, ще отворим формата за записване отново. Следете ни! 😉