Event Center

Limacon Sales Stars, vol.1: Даниел Костов

Знаете ли, че в САЩ от всички професии тази на търговеца се ползва с най-малко доверие? Само 1% от анкетираните хора вярват на това какво търговците им казват.

Защо е така? Какво мислите вие?

Има ли в България добри търговци? Кое определя един търговец като добър? Дори като изключителен? Ще кажете парите, които прави. Или ще кажете начина, по който продава?
Смятате ли, че не всеки човек може да продава?

И как днес, с всичките невероятно много и различни дигитални инструменти, се променя начинът ни на продаване и по-добре ли сме днес, в ерата на интернет? Остава ли човешкото отношение най-важното за една „успешна“ продажба?

Тези въпроси и тенденции са важни за нас. А за вас?

Ето защо в Limacon ще посветим нов формат на срещата ни с хора, които с години наред носят гордо професията „търговец“ и могат да ни споделят безценни съвети за продажбите.

Limacon Sales Stars ще е вечерен формат, в който ще предоставим платформа за разговор и обмен на опит и идеи между колеги, професионалисти и консултанти.

Ще говорим за конвенционални продажби и за новите тенденции. Ще сме супер конкретни. Ще бъде разговор между практици. Защото всички искаме да увеличим процента на доверие в нас, нали?

Limacon Sales Stars, vol1. Има удоволствието да ви представи Daniel Costoff – Търговски Мениджър на Ecologica Bulgaria

За Даниел
Даниел е предприемач, търговец, търговски мениджър и тренер с дългогодишен опит. Развил е уменията си при обслужването на хиляди клиенти от държавната и местна администрация, ИТ, банки и големи производства.
Съветите му са ефикасни за търговци, начинаещи предприемачи и стартиращи компании. Иновативната му система помага за подобряване на резултатите и голям ръст в продажбите.

Да изградиш страхотен търговски бранд с убийствена стратегия.

За последните 20 години е провел огромен брой продажбени разговори и срещи, стараейки се да направи всичко необходимо за постигането на крайната продажбена цел. Основният му стремеж сега е да помага на клиентите да увеличат ефективността на търговските си екипи и в крайна сметка – да увеличат печалбите си.

Изграждайки отлични търговски екипи за успешно обслужване на много големи корпорации (Виваком, Глобул, Мобилтел, Метро, Била, ОББ, Уникредит, Райфайзен, ЕВН, ЧЕЗ, Hewlett Packard, Microsoft, Nokia, Siemens и много други), той работи по иновативна продажбена стратегия, гарантираща:

• Отлична комуникация с клиентите за откриване и разбиране на техните предизвикателства
• Споделяне на иновативни идеи и технологии с клиентите
• Сътрудничество с клиентите за взаимна задоволеност
• Създаване на перфектно работещо в техните условия решение
• Стратегия за споделена отговорност за постигане на много по-високи резултати

Сега Даниел управлява бутиков търговски екип и разработва нови стратегии за бъдещи пазари. Споделя опита си посредством публикации, лекции и тренинги, пътува и помага на организации и предприемачи да променят към по-добри своите продажби.

Независимо от мащаба и типа на организациите, Даниел винаги ги съветва:

• Да бъдат иновативни
• Да бъдат различни и провокативни
• Да имат план, който уверено да следват

Ако и Вие виждате тези предизвикателства, значи е време да поговорите с него, за да обсъдите Вашата търговска стратегия.

Целта на Даниел е да се създаде безспорни положителни резултати за търговските екипи на неговите клиенти. В частност, клиентите разчитат на нас за увеличаване на активностите с проспектите, постигане на по-големи средни продажби, повече реферали и по-високи приходи от продажбите. Те също така искат да прекарват по-малко време за изготвянето на оферти и повече време за продажбени срещи и разговори.

1. По-висока активност спрямо проспектите.
Намирането на проспекти е едно от най-големите предизвикателства пред моите клиенти. За увеличаването на продажбите във всяка една компания, първо трябва да се увеличат активностите относно проспектите.

2. Увеличаване на средния размер на сделките.
Много организации последователно проследяват броя на продажбите, които всеки търговец сключва, но малцина следят средния размер на тези продажби. Чрез увеличаване на средния размер на всяка една продажба, рентабилността се увеличава драстично с минимални допълнителни усилия.

3. Повече препоръки.
На съвременния пазар всеки търговец трябва да получава непрекъснато референции от силни клиенти и препоръки към техни съществуващи партньори и клиенти. Това е най-лесният начин да си набавите необходимия брой проспекти, вместо да се гърчите с повече и повече cold calls.

4. Повече оферти и проформи, повече продажби.
Много търговци губят времето си с проспекти, които нямат намерение да правят бизнес с тях. Затова една от най-важните зони за фокусиране на Даниел е да помогне на търговските екипи да предотвратят загубата на време за писане на ненужни оферти и презентации—и да им помогне да прекарват повече време с добре-квалифицирани проспекти.