Event Center

Customer and Partner Relations Management: Какво може free версията на Hubspot

В днешно време от ключово значение за успешното функциониране на един бизнес е правилното управление, съхранение и използване на всичката налична и събирана чрез дейността на компанията информация за клиенти, доставчици и партньори.

Успешното управление на клиентските и партньорски отношения е изкуство

Има две нужни направления на умения, които хора в дадена компания, занимаващи се с продажби, доставки, преговори и договори, трябва да притежават:

  • Меки умения: Това са всички знания за водене на делови разговори и срещи, разговори по телефон или етика на кореспонденция по поща и мейл. Това са всички техники и тактики, с които успявате да изградите дългосрочни отношения с ключови клиенти и партньори.
  • И разбира се: дигитално знание и боравене със специализиран софтуер (CRM), които Ви позволяват да съхранявате и екстрактвате правилната информация за дадени цели във всеки един момент и час.

Ето тези два аспекта на успешното поддържане на дългосрочни, качествени отношения с клиенти и партньори ще засегнем на безплатния вечерен семинар на тема Customer and Partner Relations Management”.

Лекторът Иван Бондоков има дългогодишна практика в сферите на обслужване на клиенти и изграждане на общностни мрежи, както и функциониращи партньорства.

Той ще сподели лични добри практики за правилна комуникация и изграждане на трайни отношения с клиенти и партньори, както и ще представи в сбит вариант възможностите за дигитално боравене с цялата налична информация на фирмата с презентиране на решенията в тази посока на един от най-мощните Customer Relations Management софтуери в света – този на Hubspot.

В техническата част от семинара ще говорим за:

  • Ползите от използването на софистициран CRM като Hubspot
  • Възможности на програмата в посока на маркетинг и продажби
  • Безкрайните опции за персонализиране на настройките спрямо нуждите на Вашия бизнес
  • Съвети за интерграция с други софтуери в посока на автоматизация на дадени процеси като автоматични мейли, срещи и др.

Семинарът е подходящ за:

  • Собственици на стартиращ бизнес
  • Търговци от малки и средни B2B компании – производства, консултантски компании, търговски компании
  • Търговци от B2C бизнеси с/без онлайн-магазини, които практикуват ежедневно cold calling
  • Офис мениджъри/Счетоводители във фирми
  • B2B и B2C маркетолози
  • Студенти по маркетинг

Дата: 29.05.2018

Начален час: 18:30ч.

Участието е БЕЗПЛАТНО с предварителна

РЕГИСТРАЦИЯ: