Event Center

Адаптивни продажби и успешно водене на преговори

Практическо обучение в два модула

КОГА: 19.04. / 30.05.

Инвестиция за 30 май – 240лв. без ДДС

/Цените включват кафе-паузи и работни материали/

ЗА ЗАПИСВАНЕ: http://bit.ly/salesworkshoptrekom

Едно от най-важните умения днес е умението да продаваш. Но днес една от професиите, които ссе ползват с най-малко доверие в обществото, е тази на търговеца. Защо ли? Защото интернет и свързаността промениха тотално начина, по който хората искат да им бъде продавано нещо. Днес, те дори нямат нужда от търговец, за да се убедят в полезността на един продукт. Хората имат средно около 7 докосвания с Вашия бранд или продукт преди изобщо да стигнат до решението да се свържат с вас. Те четат коментари, препоръки, следват ви във социалните мрежи, гледат видеа и чак тогава,…..чак, след като сами се убедят в полезността на вашия продукт, се свързват с вас.

Ето защо днес, повече от всякога, е важно как комуникираме с потенциалните клиенти, но още по-важно е – как задържаме сегашните?

В това обучение ще говорим за много от т.нар. „меки умения“ в изкуството на продажбата.

Наш лектор ще е един от най-добрите специалисти в корпоративните обучения и продажби – Бойко Боев от ТРЕКОМ.

За какво ще си говорим:

  • Как да продавате по-успешно и да реализирате повече оборот
  • Как да увеличите способността си да убеждавате и въздействате
  • Как да управлявате ефективно целия търговски процес
  • Как да се справяте с оплаквания и възражения
  • Ще обсъдим 7те техники за преговори, които използват най-успешните търговци
  • Ще научим за 8те принципа на успешните преговори
  • Как да повишите собствената си мотивация и самочувствие на търговец
  • Как да се подготвяте ментално за всяка една среща с клиент
  • Как да се справяте с ценови възражения
  • Как успешно да приключвате продажбата
  • 3те закони на въздействието – защо клиентите да купят от вас, а не от конкуренцията

Този тренинг е подходящ, както за Търговски директори, така и за всеки един човек, който е въвлечен пряко в процеса на продажба.

ПРОГРАМА НА МОДУЛИТЕ

Начало на тренинг ден: 10.00ч
Край : 17.30ч
Две кафе паузи: 11.30-11.45 и 15.30-15.45
Обяд: 13.00-13.45

Ден 1 на 19.04. премина изключително въздействащо, визуално и демонстративно, именно защото темата бе свързана с влиянието.

Говорихме за:

Значение на нагласите и отношението

Техники за създаване на положителни представи и нагласи

Ключовите въпроси за всеки търговец

Основните принципи на водене на преговори

7 техники за търговски преговори и убеждаване

Статията от събитието може да прочетете ТУК.

Ден 2 – 30.05. 2019

Способността да въздействаш и убеждаваш

  • Закони на въздействието върху хората
  • Елементи на личното влияние
  • Повишаване на личното въздействие

Как да „разчитаме“ клиента и как да адаптираме своя стил на продажба 

  • Четирите цвята клиенти
  • Поведенченски ориентири
  • Какво харесват клиентите и кое ги мотивира според поведенченския профил
  • Как да адаптираме подходящ маниер и подход на продаване
  • Продажби в стил „хамелеон“

Справяне с възражения и оплаквания

  • Правилната нагласа към възраженията
  • Какво всъщност означават възраженията
  • Как да отговорим на възражение в самото начало на преговорите
  • Как да отговорим на повтарящо се възражение
  • Как да разкрием истинската причина за възраженията

Ценови преговори       

  • Кои са правилните нагласи към цената и ценовите преговори
  • Как да реагираме, ако клиентът поиска да разбере цената още в самото начало на преговорите
  • Как да отговорим, ако клиентът каже „Скъпо е!” и „Твърде скъпо е!”
  • Рационални и нерационални мотиви за ценовите възражения на клиента
  • Как да оферираме цената
  • Работа с отстъпки
  • Как да оферираме промоции по телефона

Приключване на продажбата

  • Как да разчитаме сигналите за готовност на клиента да направи поръчка ( да работи с нас)
  • Как да разберем с въпроси дали е време да приключваме продажбата
  • Как да приключим продажбата
  • Как да реагираме, ако клиентът иска още време за размисъл
  • Как да реагираме, ако не приключим продажбата успешно и клиентът не направи покупка

За обучителя:

Бойко Боев е роден през 1967 година във Франкфурт на Майн – Германия.

Собственик и управител на ТРЕКОМ ЕООД ( Тренинг, Коучинг, Менторинг), компания за тренинги, обучения и консултации по управление и организационно развитие. Межуднародно сертифициран бизнес треньор и лектор по системата на швейцарската компания Густав Кезер Тренинг Интернешънъл.

От практици за практици!
Работил е като мениджър продажби в  SPARKY, търговски управител в METRO Cash & Carry, Управител в БД ТУРС ООД, Зам. Изпълнителен Директор в НАФТИМЕКС Интернешънъл АД, Управляващ съдружник в ДИМАТЕКС-БЪЛГАРИЯ ООД.
Немски възпитаник, завършил е Мениджмънт във „Висш Технически и Икономически Университет – гр.Берлин / Германия.
Повече от 20 години търговски и мениджърски опит в областите – международна търговия и представителство на чужди компании,мениджмънт,туризъм и собствен бизнес.

  • Дългогодишен опит в продажбите на външни пазари и управлението на мултинационални и мултикултурни екипи, работа с клиенти и различни държавни и частни организации
  • Богат опит и познания  в областите външна търговия, организация и управление на стопански структури, маркетинг и продажби, мениджмънт и лидерство
  • Консултантски опит и практика в изграждане на фирмени структури, изграждане и управление на търговски екипи, презентации и обучения на мениджъри и  лидери

Сред клиентите му са ABB Bulgaria, A1, BOSCH Bulgaria, SIEMENS, BEIERSDORF Bulgaria, UNICREDIT BULBANK, DISCORDIA, TRANSPRESS,NOVARTIS, SERVIER MEDICAL, ALLERGAN, REICHLE&DE-MASSARI, SCORPION SHIPPING, ENDEAVOR Bulgaria, EUROPRINT, OSCAR EL, CIC, DHL bulgaria, INTER CARS Bulgaria, INSIGHT EVENTS, AMRITA,NELBO, MEIK 98, AMPEREL

ЗАПИШИ СЕ: