Limacon Marketing търси „най-креативната душа“ в Пловдив

Limacon Marketing е външен B2B маркетинг отдел. Нашите клиенти са български и чуждестранни компании, предимно в индустриалния сектор, с които работим дългосрочно. Не те каним да работиш в дигитална маркетинг компания. Не сме и рекламна агенция или печатница. Мястото в Пловдив, където „всички се развиваме взаимно“, там, където се срещат предприемачи, иноватори, хора от бизнеса…

Прочети повече

10 типа въпроси, които работодателят да зададе при интервю за работа

Хората са задвижващия механизъм в една компания. Те са като малки зъбчати колелца, които трябва да работят в синхрон, за да работи цялата машина. Но подборът и наемането на кадри, не е лесно начинание. В днешните конкурентни условия на пазара на труд се оказва все по-трудно да намериш правилните хора за точната позиция. Процесът на…

Прочети повече

5 съвета за създаване на продуктово видео с минимален бюджет

Как да създаваме интересни видеа, за да промотираме бизнеса си? Какъв подход да използваме? Каква стилистика? И откъде да започнем, за да стигнем финалната си цел? На тези и още много въпроси отговориха на 26.02.2018 г. гостите ни от Криейтив студио Павилион - Борислав Христов и Мелина-Елина Бондокова. В Limacon Event Center те проведоха еднодневен…

Прочети повече

Закуси с Ивайло Машев. Дискусия за допирните точки между индустрията и образованието

Сутринта на 13.02.2018 г. Limacon Event Center отново предложи домашна закуска и топло кафе на гостите, които взеха участие в поредното издание на формата „Закуси с мен“. На едно място се събраха хора с различни интереси, но една обща цел – да обсъдят темата „Индустрия и образование“. Около масата седнаха представители на бъдещите студенти, текущите…

Прочети повече

Резюме: 9-те елемента на бизнес планирането с Business Model Canvas (26.01.2018)

Business Model Canvas е нов, съвременен и много интуитивен начин за бизнес планиране. Как да го прилагаме успешно във връзка с нова или вече съществуваща бизнес идея научихме на 26.01 в Limacon Event Center по време на вечерния уъркшоп „9-те елемента на всеки бизнес модел с Business Model Canvas“.  Гост-лекторът - Ивайло Николов - пътува специално от…

Прочети повече

5 неща за социалния капитал, които научихме от проф. Уейн Бейкър

Най-социалният формат на Limacon Event Center се завърна през януари! На 24.01.2017 г. се събрахме за Social Capital Boosters, ep.4 и пропътувахме дигиталния Атлантически океан, за да се свържем директно с проф. Уейн Бейкър от Мичиганския университет. Той изнесе презентация на тема The power of Social Capital for Your Business. Автор е също така на…

Прочети повече

Най-мащабното събитие за Фейсбук маркетинг в Пловдив в началото на март!

Известният дигитален маркетолог Стилиян Запорожанов отново гостува в града под Тепетата, този път за най-голямата си вечерна лекция до сега! Пловдив ще бъде домакин на първия по рода си вечерен мини-курс по Фейсбук маркетинг, който ще се проведе на 01.03. от 19:00ч. в зала „България“ в Конгресния център на Международен панаир Пловдив. Организаторите от Limacon…

Прочети повече

Закуси с Йовко Ламбрев. Дискусия за Революция 4.0 и (не)близкото бъдеще

Йовко Ламбрев е компютърен инженер и предприемач, който винаги гледа поне една крачка напред в бъдещето. На 19.01.2017 г той гостува на формата „Закуси с мен“, който традиционно организираме в Limacon Event Center. Разговаряхме на различни теми, свързани с живота ни и със следващата фаза на модернизация на традиционната промишленост. Запитахме се: - Защо напоследък…

Прочети повече

10 правила на успешния предприемач

бизнесмен, пише маркетинг план

Бизнесът обича смелите! Подкрепя тези, които не се страхуват да рискуват. Отплаща се на онези, които действат на дела, а не на думи. Работи рамо до рамо с предприемачите, които знаят какво правят и какво искат да постигнат. Към момента изглежда, че бизнесът в България се развива добре. Може би точно сега е времето да…

Прочети повече

Бъдещето на B2B маркетинга и дигиталните тенденции на 21-ви век

Outsource and grow! …или защо да наемем външен маркетингов отдел за своята компания? Защо да аутсорсваме, вместо да наемаме собствени хора? Защо тази формула е финансово по-изгодна и какви ползи води след себе си? Защо В2В фирмите се нуждаят от услугите на професионална маркетинг агенция и как тя спомага бизнес развитието им? На тези и…

Прочети повече