Event Center

ПР – планиран процес за успех и утвърждаване на репутацията

Web_1200x800 (2)

Limacon – център за развитие на социален капитал има удоволствието да ви покани на един по-различен семинар, насочен предимно към специалистите по комуникация:

„ПР – ПЛАНИРАН ПРОЦЕС ЗА УСПЕХ И УТВЪРЖДАВАНЕ НА РЕПУТАЦИЯТА“

Участниците в обучението ще получат познания върху принципите в процеса на планиране и реализиране на ПР програми, интегриране на новите начини за комуникация в ПР дейността на организацията, оценяване на ефективността на ПР от гледна точка на целите на организацията и превръщането на служителите в посланици на организацията. И всичко това ще бъде пречупено през реални примери от българската практика и опит на участниците.

ЗА КОГО Е ОБУЧЕНИЕТО? Обучението е полезно и наложително за всички, който работят в сферата на комуникацията, ПР-а, както и за хора, занимаващи се с маркетинг и реклама във фирми или отделни агенции.

ЛЕКТОР : Проф. д-р Десислава Бошнакова е преподавател по ПР в Нов български университет, а в момента и студент по театрална режисура отново в НБУ. Тя е собственик и управител на бутиковата PR агенция ROI Communication, блогър, ревностен почитател на TED, куратор на TEDxNBU oт 2011 до 2016 година, куратор на TEDxSofia 2017, обича калинките, иска да стане експерт по десертни вина, да пише книги, да се занимава с документален и импровизационен театър и още много разнообразни неща.

Десислава Бошнакова е сред първите получили специализирано образование по PR. Любовта й с НБУ датира от далечната 1992 г. Била е гост лектор в чуждестранни университети в САЩ, Финландия и Гърция.

Автор е на книгите „PRоговорки“, „Политическите комуникации в мрежата 2.0”, “Колективната мъдрост: краудсорсинг” и на сбoрника с истории „13 истории за W + 2 бонус“. Съавтор, заедно с Джо Голдблат и Сеунгуон “Шон” Лий, на книгата “The 21st Century Meeting and Event Technologies: Powerful Tools for Better events”. Благодарение на работата й като издател и нейното издателство ROI Communication – можем да четем специализирана PR литература и на български език.

ПРОГРАМА, Петък 31.03.2017:
 

09.00 – 10.30 ч. Дефиниране на понятието ПР и 4-те етапа на планиране на ПР програма – теоретична  част
10.30 – 10.45 ч. Кафе-пуза
10.45 – 12.00 ч. Основни подходи за оценяване на ефективността на ПР – теоретична част
12.00 – 13.00 ч. Обедна почивка
13.00 – 14.30 ч. Социалните медии и мрежи като канал за комуникация в ПР – практическо занятие
14.30 – 14.45ч. Кафе-пауза
14.45 – 17.00 ч. Планиране на ПР дейността на организацията – практическо занятие
17.00 – 17.30 ч. Обсъждане на практически казуси, представени от участниците, време за въпроси и обратна връзка от обучението

 ЗА ЗАПИСВАНЕ: https://goo.gl/l0AIGN

ЦЕНА: 99ЛВ. ЗА ЕДИН УЧАСТНИК /ВКЛЮЧВА И ДВЕ КАФЕ ПАУЗИ/

Начин на плащане: по банков път

Лимакон ООД
SOCIETE GENERALE EXPRESSBANK
IBAN: BG92TTBB94001527592366
BIC: TTBBBG22
Основание: Семинар PR (Име на участник)

  • За допълнителна информация и групови отстъпки: 0889 989703, Иван Бондоков